Skocz do zawartości

Pytanie do znawcow


DjMakos
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam - moze ktos z was bedzie wstanie mi pomoc 

 

 

po przelaczeniu w tryb failsave  moja hexa pofrunela w sina dal  -  udalo mi sie sprowadzic ja na ziemie  dodam tylko ze to moje poczatki  4 lub 5 lot 

 

zalaczam filmik  od 4,20 nastepuje przelaczenie w failsafe  

 

 

 

PO przelaczeniu  spowrotem w w tryb GPS w miare bespiecznie udalo mi sie wrocic

 

- Turingy i10

- rama -550 china 

- na pokladzie Naza v2

- esc Emax 30a

- silniki dji 830

- zippy S3  8000

 

Przed lotem wykonalem kalibracje gps   kalibracja PMU wykonana w domu przed lotem   

wszelkie  wskazowki mile widziane i prosze jak o czyms zapomnialem to nie krzyczcie na mnie  jak widac dopiero zaczynam  zabawe.

 

 

Thanks M

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Napisałeś, że "wykonałeś kalibrację GPS" tzn. zrobiłeś to zgodnie z instrukcją zapisując Home Point przed lotem?

 

"Before takeoff, current position of multi-rotor will be saved as home-point by MC automatically when you start the motors for the first time after 6 or more GPS satellites are found (red light blinks once or no blinking) for 10 seconds." http://wiki.dji.com/en/index.php/Naza-M-V2_FailSafe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zrobilem tak jak ksiazka pisze ...

Ale co dziwniejsze kolejne  podejscia do lotu konczyly sie tym  ze hexa startuje i na wysokosci ok 1- 1,5m czerwona dioda zaczyna mrugac i hexa zaczyna opadac mimo ze wychlam drazek w gore oczywiscie nie da sie nawet stabilnie wyladowac  - zlamanych smigiel juz nie licze. 

Oczywiscie robilem kilka prob kazda konczy sie tymsamym 1,5m max i ladowanie  czerwona dioda mruga.

Ostatnia proba skonczyla sie katastrofa  - kalibracja gps na nowo  hexa poleciala wyzej  po czym jej odwalilo na wysokosci  okolo 10m  zapalila sie pomaranczowa dioda, sprzet zachaczyl o wieszcholek dachu no i skonczylo sie na zlamanym ramieniu i trzech smiglach. 

Teraz pytanie czy przy ''ochszczeniu' Nazy cos sie moglo porobic ? 

Dodam ze  skladalismy z ziomkiem 2 identyczne modele  na identycznych czesciach oboje mamy idetyczne setup-y radia  on lata ja twardo londuje ...

Moze ktos ma jakies pomysly ? 

Wiem ze poczatki sa ciezkie ale az tak ?

 

Thanks M 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Odgrzebię temat

Powiedz jak masz zamontowaną Naze do ramy ?. Naza nie może mieć dodatkowych antywibratorów… już to przetestowałem (ma je w obudowie)

Czy wykonałeś wyważanie śmigieł, nie mówiąc o silnikach ?. Twoje problemy wydaję się być spowodowane zbyt dużymi wibracjami. Miałem tak w Nazie V2 i podobne w Pixhawk.

Podczas lądowanie istnieje duże prawdopodobieństwo kumulowania się wibracji... Szkoda, że Naza nie ma logów :)   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.