Skocz do zawartości

Super Air - kompletowanie zestawu w 2016 roku


RasQueR
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Potwierdzam słowa Marcina - miałem ten model. Latał na standardowych serwach HS-322HD z motorkiem ASP.46-II (tylna iglica). Latałem na śmigłach 11x5 i 11x6. Obawiam się, że 46LA da radę, ale może być nieco za słaby. Jeśli już OS Engines, to wybrałbym 46AX (albo jego kopię ASP.46-II).

Potwierdzam też to, co napisał któryś z kolegów - poszycie modelu jest do d... Pęka w powietrzu (tylko od pędu powietrza?) zupełnie bez żadnego nacisku. Po 2-3 miesiącach latania na modelu była łata na łacie.

Jeśli masz pas betonowy, to nie musisz przerabiać podwozia. Da się też startować z trawy, ale musisz nieco wygiąć druty podwozia do przodu, założyć większe koła i zaciągać ster przy rozpędzaniu modelu, a następnie powoli odpuszczać. podobnie trzeba zaciągnąć ster przy lądowaniu. Fajnie jest się tego nauczyć - przydaje się też w innych modelach ;).

A patrząc z perspektywy czasu, to nie kupiłbym drugi raz tego modelu - myślę, że poszukałbym dolnopłata, trenerka Kyosho Calamato Alpha albo nawet Travel Air z tej samej "stajni". Za dużo problemów z tym modelem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.