Skocz do zawartości

MVVS-ZDZ


radziu45
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Miałem ZDZa 40. Rocznik 2010. W tym roku nastąpiła awaria; chciałem kupić podstawowe cześci zamienne. Na żadnego emaila nie dostałem odpowiedzi. Gdybym może od razu kupił 1000sztuk to odzew byłby natychmiastowy. MVVS ma w PL kilku dystrybutorów i nie ma problemu. Weź to pod uwagę. To istotna kwestia czasami pomijana.... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście proponuję ZDZ - kontakt jest może bardziej uciążliwy - ale generalnie idą do naprawy po skończeniu resursu - MVVS mają niemiłą tendencje do padania łożysk i luzów na wale - oraz trzęsą mocniej... mvvs pracuje nad  tym ale ciagle wychodzą kolejne kwiatki - dolegliwości te dotyczą serii IRS  - czyli od 50cm w górę - stare maludy 26-40cm3 dają rade...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cała czołówka F3M w Czechach lata na MVVS-ach , nie ma problemów z serwisem i pracą, na wiele sztuk które sprzedałem łożyska wymienione były w dwóch jednych z pierwszych MVVS 58 kilka ładnych chyba 10 lat  temu. I od tamtego czasu jest spokój. Serwis, jakość i trwałość wszystko w/g mnie przemawia za MVVS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu trzeba wymienić tłok z cylindrem porysowany ale kompresje ma czemu porysowany nie wiem taki kupiłem 


Trochę może się nadziałem może nie kupując ten silnik tłumik przykręcony to nie było widać ale jak pokręciłem to kompresja ok no to biorę a w domu jak odkręciłem tłumik to się zdziwiłem .

I tak mechanik samochodowy kupił silnik .

post-17148-0-89152100-1478634684_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście proponuję ZDZ - kontakt jest może bardziej uciążliwy - ale generalnie idą do naprawy po skończeniu resursu - MVVS mają niemiłą tendencje do padania łożysk i luzów na wale - oraz trzęsą mocniej... mvvs pracuje nad  tym ale ciagle wychodzą kolejne kwiatki - dolegliwości te dotyczą serii IRS  - czyli od 50cm w górę - stare maludy 26-40cm3 dają rade...

Jak z 50 ZDZ trochę się bujałem to z 80RVJ sprawa się załatwiła w 2 tygodnie( z wysyłka i powrotem)  i nie było problemu z kontaktem. O ile pamiętam Mirka Janotova sprawę załatwiała. Napisałem, otrzymałem odpowiedź, wysłałem, dostałem, zapłaciłem, byłem mile zaskoczony po lekkich bujankach z 50-tką. W życiu już nigdy bym nie dopłacił za DA. Żaden na lotnisku wytrzymał tego co chińskie DLA czy inne, nie mówiąc o ZDZ. W prawdzie jest tylko jedna 85-tka w ruchu i nie za bardzo podoba mi się jej praca i moc ale DA60 to żal gadać , dwa razy naprawiany w USA ( co sezon to naprawa ), kapelusz łożysk, a w tym sezonie nie dolatał też bo nawalił.Wysypały się wałki na czopie korbowodowym.Proszę nie pisać o paliwie , oleju bo latam na 1-35(motul 800) i jednym i drugim kolega na tym samym.W ZDZ-tach moich nigdy nie padło żadne łożysko! Normalnie się zużyły i straciły sprężania ale po ilu sezonach !No i jak się człowiek zagłębił w temat silników DA na zagranicznych forach to okazuje się że nie jest tak różowo. Może się jakieś felerne trafiły? To takie ogólne porównanie i nie odważył bym się powiedzieć że silniki DA to słabizna ale jak mam tyle dopłacić w kontekście porównania do czeskich to zamykam oczy i ZDZ-ta biorę lub MVVS-a. 

Czemu trzeba wymienić tłok z cylindrem porysowany ale kompresje ma czemu porysowany nie wiem taki kupiłem 

Trochę może się nadziałem może nie kupując ten silnik tłumik przykręcony to nie było widać ale jak pokręciłem to kompresja ok no to biorę a w domu jak odkręciłem tłumik to się zdziwiłem .

I tak mechanik samochodowy kupił silnik .

Tak też kiedyś kupiłem  ;) używany silnik. Ślady zatarcia, nic dodać nic ująć. Zdejmij cylinder, może tylko tłok z pierścieniem do wymiany a cylinder ocalał skoro jest sprężanie i ma rysy które można dogładzić. Trzeba zweryfikować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja pierwsza 80 tka RVJ ZDZ , pięć lat bez najmniejszych problemów , w drugiej nie dało się wyregulować gaźnika ( założyłem od starego silnika), a po 5 godzinach pracy padły łożyska ,  w serwisie ( nie wysyłany silnik tylko zawieziony osobiście )  stwierdzili że łożyska są OK a gaźnika nie potrafię wyregulować . powiedziałem żeby łożyska wymienili odpłatnie , po rozebraniu silnika okazało się że łożyska są uszkodzone , więc wymienili bezpłatnie :) , na hamowni nie potrafili wyregulować silnika na moim gaźniku więc dali nowy w pudełku , nowego też nie jestem w stanie wyregulować , więc latam na starym  . Taki to serwis , córce dałem silnik do ręki i mówię pokręć wałem ,  ona na to że coś tam "chrupie"  :)  a serwis że wszystko OK .:) :)  Następne dwa sezony silnik chodził bezproblemowo . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok postaram się pisać poprawnie .

Dziś o 8 rano odebrała pani w firmie ROTO telefon i jakoś się z nią dogadałem że wysłałem  mejl  z pytaniem o tłok pierścień i cylinder powiedziała że sprawdzi i odpisze no i odpisała tłok 21 pierścień 6,5 a cylinder 60 ceny w euro . 

Wydaje mi się że nie tragedia i biorę tylko jeszcze nie wiem jak z przesyłką i jak mam zapłacić .


Myślę że warto taki silnik reanimować niż kupić jakiegoś chinola .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok postaram się pisać poprawnie .

Dziś o 8 rano odebrała pani w firmie ROTO telefon i jakoś się z nią dogadałem że wysłałem  mejl  z pytaniem o tłok pierścień i cylinder powiedziała że sprawdzi i odpisze no i odpisała tłok 21 pierścień 6,5 a cylinder 60 ceny w euro . 

Wydaje mi się że nie tragedia i biorę tylko jeszcze nie wiem jak z przesyłką i jak mam zapłacić .

 

Myślę że warto taki silnik reanimować niż kupić jakiegoś chinola .

Ja wysyłałem firmą czeską która współpracowała z dhl chyba i tak samo wracało a cena nie powalała z nóg. Raz płaciłem przelewem z banku a później pay palem, zero problemów ale to był ZDZ .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.