Skocz do zawartości

Do czego to służy?


Xan86
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sorry, zmyliłem Cię, to nie jest wyjście na zewnętrzną pompę, tylko wejście zewnętrzne pulsacji do zintegrowanej pompy w gaźniku. Jeśli na powierzchni karteru, do której przylega spód gaźnika jest dziurka, to to przyłącze należy zaślepić. Jeżeli tam nie ma dziurki, to do tego przyłącza należy krótkim wężykiem podpiąć pulsujące ciśnienie z podobnego przyłącza silnikowego. Jeżeli karter nie ma takiego przyłącza, to na pewno pod gaźnikiem jest dziurka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe :) .

Dla mnie to teoretycznie jest "tuning" gażnika  czyli podpinasz wężyk ,wpuszczasz do kadłuba i gaźnik nie reaguje na wahania ciśnienia i obroty są stabilne,silnik nie gaśnie itp.

Dawniej tak się robiło dolutowując króciec do otworku w płytce .Może tu jest to gotowe ale to tylko moje, być może błędne gdybanie ;) .

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam do czego ten króciec to jest mała zagadka trzeba wiedzieć c jest pod tym dekielkiem , wiec wyjaśnię tam jest membrana która  ma za zadanie regulować ciśnienie paliwa wraz ze zmianą ciśnienia atmosferycznego czyli jak zmieni się ciśnienie atmosferyczne np na mniejsze to silnik zassie mniej powietrza i jak by nie było tej membrany to była by bogata mienszanka paliwo powietrze i odwrotnie do zwiększonego ciśnienia atmosferycznego ,ważne aby na tym krócicu było to samo ciśnienie co na wlocie do przepustnicy ,  myślę że zrozumiałe to jest , no ale myślicie po co to pisze jak nadal nie wiemy po co ten króciec otóż 

Można z nim nic nie robić , można wprowadzić do kadłuba ,na pewno nie zaślepiać , cel doprowadzenia wyrównania ciśnienia przepustnica membrana co spowoduje to że nie będzie trzeba ciągle regulować tego gażnika tak jak to się robi w żarówkach .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fuel Pulse

Your ENGINE will determine which pulse inlet type you need. If the engine carb mounting surface has a hole drilled into the crankcase you will use the STANDARD pulse port and the optional (if you have it) port must be closed off. If there's no hole drilled, you will find a fitting located somewhere on your crankcase. Use a piece of fuel line to connect the crankcase fitting to the fitting on the optional pulse inlet. There's no need to block off the standard port, as it's already blocked off by the engine mounting.

 

P.S. : wytłuszczenie oryginalne.

 

Poniekąd potwierdzenie Twojego poprzedniego wpisu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam do czego ten króciec to jest mała zagadka trzeba wiedzieć c jest pod tym dekielkiem , wiec wyjaśnię tam jest membrana która  ma za zadanie regulować ciśnienie paliwa wraz ze zmianą ciśnienia atmosferycznego czyli jak zmieni się ciśnienie atmosferyczne np na mniejsze to silnik zassie mniej powietrza i jak by nie było tej membrany to była by bogata mienszanka paliwo powietrze i odwrotnie do zwiększonego ciśnienia atmosferycznego ,ważne aby na tym krócicu było to samo ciśnienie co na wlocie do przepustnicy ,  myślę że zrozumiałe to jest , no ale myślicie po co to pisze jak nadal nie wiemy po co ten króciec otóż 

Można z nim nic nie robić , można wprowadzić do kadłuba ,na pewno nie zaślepiać , cel doprowadzenia wyrównania ciśnienia przepustnica membrana co spowoduje to że nie będzie trzeba ciągle regulować tego gażnika tak jak to się robi w żarówkach .

Radziu, ta membrana nie jest do regulacji mieszanki, tyko to jest membranowa pompa paliwa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radziu, ta membrana nie jest do regulacji mieszanki, tyko to jest membranowa pompa paliwa. 

Witam ponownie mylisz się na tym zdjęciu widać tylko jest stalowy dekielek 

Tak na zaś śruby regulacyjne zawsze są od strony menbramy z zaworkiem iglicowym do regulacji ciśnienia paliwa ,

W manualu tego silnika jest fotka gaznika od strony pompy DLA116a.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radek ma rację  ;) Dekiel z króćcem jest po stronie głównej membrany sterującej a nie pompy paliwa. Regulacje obrotów w tego typu gaźnikach H i L są przy jej krawędzi , a po wyglądzie dekielka to jakaś kopia lub licencja Tillotsona.  W gaźnikach Walbro też są w tym samym miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek po prostu nie chce się przyznać do błędu najpierw pisze wyjście jakiegoś pulsatora do zewnętrznej pompy albo że tam trzeba podać pulsacje do pompy 

Jest tak jak ja pisze moge się założyć o co ktoś chce wiem co pisze .

Jeszcze raz zostawić tak jak jest wyregulować silnik i lot jak się regulacja nie zmieni w locie to zostawić jak się zmieni to kawałek przewodu paliwowego do kadłuba lub gdzieś gdzie nie spowoduje zmiany regulacji może być też w okolice wlotu do gażnika .

Nie ważne czy podróba jakiegoś gaznika czy orginał wszystkie są takie same .

Chinole legalnie produkują WALBRO .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek po prostu nie chce się przyznać do błędu najpierw pisze wyjście jakiegoś pulsatora do zewnętrznej pompy albo że tam trzeba podać pulsacje do pompy 

 

Przecież się przyznałem i poprawiłem :-)

Wg mnie bez zaślepienia wewnętrzna pompa membranowa nie będzie działać. Najlepiej spróbować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek nie wolno tego zaślepić pompa jest po drugiej stronie i ma swój kanał podciśnienia  a ty jesteś uparty i nie rozumiesz to co czytasz . A naj lepiej weż sobie jaki kolwiek gaznik typu walbro porozbieraj i pomyśl co do czego bo widzę że trochę słabo znasz zasadę działania .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radziu, poczytałem trochę na ten temat, bo nie lubię zostawiać tematu w zawieszeniu. I do błędu też lubię się przyznać, zawsze to nauka jest. Podsumowując to co wyczytałem:

 

1. Jeżeli w tym gaźniku membrana pompy paliwa jest z przodu, to ten króciec jest wejściem pulsatora i należy go zaślepić.

2. Jeżeli w tym gaźniku membrana pompy paliwa jest z tyłu, to jest to króciec wyrównawczy ciśnienia atmosferycznego i należy go pozostawić otwartego, albo jeszcze lepiej (jak piszą na forach) wyprowadzić go rurką za firewalla i wypuścić na zewnątrz kadłuba.

 

Patrząc na zdjęcie masz rację, a ja się myliłem. To jest króciec wyrównawczy.

 

Tu jest to ładnie opisane: 

 

http://rcraceboats.webnode.gr/news/walbro-carb-tune-up-illustrated-guide/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomku teraz piszesz z sensem .

W przypadku jednego i drugiego silnika na fotkach stosujemy opcje punktu nr 2

Silnik DLA ma dekielek ze stali i nie ma króćca ale można przylutować rurkę i zrobić to samo .

Nie chcę się tu reklamować ale to jest moja praca i to co pisze to tak jest .

Jakieś inne problemy silnikowe możecie pisać .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.