Skocz do zawartości

Thunder Tiger RTA4 S28 - problem z silnikiem


skorwi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Zarejestrowałem się na tym oto forum gdyż mam problem. Otóż, kupiłem w zeszłym roku w grudniu model samochodu Thunder Tiger RTA4 S28 z silnikiem nitro Pro-28BD-R. Jestem początkującym użytkownikiem ale zanim przyszła pora na jeżdżenie obejrzałem masę filmów instruktażowych, przeczytałem masę instrukcji i artykułów odnośnie odpalania, docierania, regulacji oraz konserwacji silnika spalinowego. Kilka miesięcy leżał na strychu bo akurat remont robiliśmy i nie miałem czasu nim pojeździć.