Skocz do zawartości

[POCZĄTKUJĄCY] DragonFly ZMR 180 - Jaki setup pod 4s???


PtakerRC
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Ostatnio zakupiłem ramę DragonFly ZMR 180 wersja M3 (prawdopodobnie pod 2204). Uznałem, że będzie to idealna okazja na rozpoczęcie przygody z racerami (Wcześniej latałem na chińskich quadach przerobionych na ACRO, więc podstawy już w miarę znam ;) ). Nie znam się za bardzo na podzespołach do racerów, więc proszę Was o pomoc przy dobieraniu ich. Drona chciałbym podpiąć pod 4s, bo jednak będzie wtedy więcej mocy ;) Mój budżet - 500 zł razem z jakimś najtańszym FPV.

Mam kilka propozycji na silniki:

1) http://www.banggood.com/4X-DYS-BE1806-2300KV-Brushless-Motor-with-4X-DYS-BL16A-Mini-16A-BLHeli-ESC-p-995111.html?rmmds=search

2) http://www.banggood.com/Racerstar-Racing-Edition-RS-Series-PLUS-1806-2300KV-3-4S-Brushless-Motor-For-FPV-Multirotor-Racing-p-1077724.html?rmmds=search

3) http://www.banggood.com/Racerstar-Racing-Edition-RS-Series-PLUS-1806-2700KV-3-4S-Brushless-Motor-For-FPV-Multirotor-Racing-p-1077727.html?rmmds=search

4) http://www.banggood.com/4X-Racerstar-Racing-Edition-1806-BR1806-2280KV-1-3S-Brushless-Motor-CWCCW-For-QAV250-ZMR250-260-p-1073527.html?rmmds=search - nie wiem czy te mogą być pod 4s...

5) http://www.banggood.com/4x-Eachine-1306-BG1306-3100KV-Motor-CWCCW-For-Diatone-150-180-200-150-200-Glass-Multirotor-p-1075694.html

Z góry dziękuję za pomoc ;)

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to