Skocz do zawartości


Zdjęcie

Fascination, Top Model


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#21 Shock

Shock
  • Moderatorzy Forum
  • 3750 postów
  • Age: 42
  • SkądKęty
  • Imię:Rafał

Napisano 18 December 2016 - 20:27

Trzeba było od razu napisać iż "ostry" BF to efekt pstryczka .Jurek napisał oczywiście słuszną uwagę iż najlepiej płynność ustawić na drążku choć i może być na suwaku ,jak komu wygodniej.

Chociaż znam takich co latają na pstryczku i dają radę ,czasem wygląda to komicznie i panicznie ale na razie model cały ;)


  • 0

#22 Konrad_P

Konrad_P
  • Modelarz
  • 2107 postów
  • Age: 55
  • SkądWrocław
  • Imię:Konrad

Napisano 18 December 2016 - 21:03

Chociaż znam takich co latają na pstryczku i dają radę ,czasem wygląda to komicznie i panicznie ale na razie model cały ;)

Wcale nie musi to wyglądać komicznie.  :) To jest kwestia dobrej regulacji klap do SW. W tym modelu - Fascynation wychylanie klap do 900 to lekka lub nawet wielka przesada. Pojęcia nie mam do czego i czemu to ma służyć. Jedyne wytłumaczenie to to, że pilot chce złapać model o wadze około 3kg do ręki. Nic innego mi nie przychodzi do głowy. W zupełności do rekreacyjnego latania wystarczy wychylić klapy o 50-600 i jak już upierać się na pstryczku to na dwu pozycyjnym (silny wiatr-lekki wiatr). W Albatrosie miałem klapy na pstryczku i lądowałem do nogi.

 

Ale w modelach szybowców pstryczek to raczej pod silnik a drążek lub suwak lub slider do klap tak jak poprzednicy powiedzieli.


  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych