Skocz do zawartości

P-40


Atomizer
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to
  • Odpowiedzi 42
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

80cm to standard ESA. Spokojnie możesz do 400g dojechać i będzie dobrze.

A ten silnik EMAX CF2805 przy 400g chyba nie da rady w trudnych chwilach nisko nad ziemią...

Z tego co wiem max ciąg z 7V to ze 280-300g i jest przeznaczony dla modeli o wadze 200-300g

Klei się :P

post-18554-0-46375900-1487667087.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Na ostatnim zdjęciy wygląda jak BF109 :-)

Naprawdę :P

Mam już jeden samolocik BF109 i wygląda tak

Pomalowałem kołpak wygląda świetnie!

Muszę napisać, że oklejanie i malowanie kadłuba nie wyszło.

Ale to nie przeszkodzi w lataniu. Mam nadzieję, że będzie dobrze się prowadził w powietrzu ha ha...

Innej opcji nawet nie przyjmuję... ma latać i to dobrze :P

post-18554-0-52737400-1491806328.jpg

post-18554-0-21872200-1491806784_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wieczorem dokończyłem budowę modelu. Waga ostateczna to 292g.

Może ktoś wie dlaczego silnik nie wchodzi na obroty na całym zakresie manetki gazu, czy to zależy od jakości użytego regulatora? Akurat przy tym silniku mam przylutowany z najniższej półki :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś wie dlaczego silnik nie wchodzi na obroty na całym zakresie manetki gazu, czy to zależy od jakości użytego regulatora? Akurat przy tym silniku mam przylutowany z najniższej półki :P

To może być związane z jakością regulatora, zwłaszcza takiego z najniższej półki ;)

Sprawdzałeś silnik na innym regulatorze?

 

Zakładam jako oczywistość, że poprawnie zaprogramowałeś throttle range.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może być związane z jakością regulatora, zwłaszcza takiego z najniższej półki ;)

Sprawdzałeś silnik na innym regulatorze?

 

Zakładam jako oczywistość, że poprawnie zaprogramowałeś throttle range.

No mam trzy zestawy tych silników z różnymi regulatorami, każdy chodzi inaczej, a najlepiej ten co był najdroższy oczywiście :P . Jak dobrze pamiętam dałem za niego 55zł (20A do S1), a przy P-40 siedzi tylko za 30zł  też 20A.

S3 - Grumman F4F - 800mm ma regulator ABC-20A i też oś dziwnie reaguje na manetkę gazu, jeden z tańszych na rynku.

Ten w S1 chodzi pięknie w całym zakresie na zdjęciu poniżej :)

post-18554-0-80234700-1492843905_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.