Skocz do zawartości

Blade 120s


damdzanek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem nowy w świecie rc, mam pytanko odnoście mojego helikoptera który dostałem w prezencie blade 120 s. Przyznam szczerze, że nie mogę dojść do czego służy te 8 przycisków transmiter e flite mlp6dsm. Mam kłopoty podczas latania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Z tego co udało mi się znaleźć, bo nie mam takiego modelu, to maksymalne wychylenie/ustawienie trymu jest sygnalizowane kilkukrotnym piknięciem, potem są one coraz głośniejsze, na środkowej pozycji jest najdłuższe piknięcie, potem znowu coraz cichsze i na końcu znowu kilkukrotne piknięcie. Mam nadzieje że da się zrozumieć to co napisałem :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, tak mam usatwione w środkowej pozycji i jest o niebo lepiej, a co do setup transmiter to w instrukcji jest o Spektrum DX6i, DX7s, DX6, DX7, DX8, DX9 and DX18 a ja mam e flite wiec musze go jakoś ustawiać czy tak jak działa to jest dobrze?


jeszcze taka sprawa przy wzbijaniu sie heli w góre zamiast utrzymywac sie w pionie to go pcha w tył i czasami sam spada w dół

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak masz racje dzięki za pomoc jest o wiele lepiej :D , a co do tego że heli samoistnie leci w tył może być to wina części ogonowej? bo przy pewnym uderzeniu plastik pękł, ale w tym miejscu w którym  sie mocuje, ale pomimo pęknięcia ogon da się normalnie zamontować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz spróbować kalibracji która jest na początku strony 12. Jednak każde uderzenie może mieć wpływ na lot, może się coś lekko wygiąć lub nie trzymać już tak dobrze i powodować wibrację które źle wpływają na lot. Jak kalibracja nie pomoże to ktoś doświadczony w kwestii helikopterów może coś podpowie, bo ja niestety się na znam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach