Skocz do zawartości

Res Dart z kadłubem Electro


kinemax
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
Postaw mi kawę na buycoffee.to

post-789-0-80780700-1499624951_thumb.jpg

No i wersja zmotoryzowana też już po oblocie. 

Byłem lekko zszokowany, gdy po wylocie na jakieś 60-100m (nie było jeszcze w środku altimetru), wyłączeniu silnika i wprowadzeniu w zakręt zaczął kręcić ciasne kółeczka wznosząc się w górę ;)  . Przedburzowa pogoda musiała być mocno termiczna mimo braku słońca... Tak, czy siak, od razu go polubiłem - znacznie bardziej niż lżejszą wersję czysto szybowcową.

Oczywiście fajne "kółeczkowanie" ma drugą stronę - jak na latające skrzydło przystało ma kiepską stabilność wzdłużną (widać na filmie poniżej).

Tym nie mniej podtrzymuję swoje przekonanie, że przy silnej termice i słabym wietrze jakąś rundkę w F5J dałoby się tym wygrać, bo ciasne kręcenie umożliwia złapanie niskiego noszenia... Oczywiście musi jeszcze do tego być dobry pilot, a tacy się tego typu latadeł raczej nie dotykają (w szczególności w zawodach...).

Waga do lotu 660g, dużo bo do zalecanego ŚC musiałem dać baterię 1250 mAh na sam tył. Poszukam trochę lżejszego silnika (teraz jest 55g, 1100kV A.... z HK), którego odchudzenie pozwoli włożyć mniejszą baterię. Mogę też przenieść silnik na tył :)

Jakieś sugestie na silnik 40-45g, 1000-1600kV ?  Ponieważ model polubilem, to silnik nie musi być b. tani...

 

Film z kolejnego lotu gdy miałem już operatora ;)

https://youtu.be/-KmD0iOZopA

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.