Skocz do zawartości

ROTO 35Vi problem


morfeusz1987
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Widzę, że temat się rozbujał, a więc Panowie, luzy wedle mnie były ok, poza tym,że tłok o ponad 3 mm obracał się wokół własnej osi, silnik odesłałem do sklepu, minął już tydzień i na razie cisza, jak w poniedziałek nie dostane żadnej odpowiedzi to będę dzwonił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://youtu.be/n7WL-C1jNDA

 

Oglądałem Twoj film z luzem na tłoku i z ciekawości zobaczyłem w moim silniku. 33 ccm nówka sztuka. Luz wynosi około milimetra i na oko wygląda jak u Ciebie.

 

Panie to pikuś w porównaniu z moim :-) zobaczymy co stwierdzi sklep :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

... a jedyna informacja co do usterki to, że "źle ustawiony" ...

Ja bym w taki razie odpisał, że był eksploatowany tylko i wyłącznie "zgodnie z instrukcją" jeśli już coś kombinują.

Na wszelki wypadek, gdyby z silnikiem znów coś się zaczęło dziać.

Twu, twu ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Ja mam Roto 25 i czasami podobna sytuacje. Mocno goracy silnik nie chce od razu zapalic. Wtedy wyłączam zapłon, wlaczam ssanie-kilka flipów i wyłączam ssanie, włączam zapłon; odpalam. Podejrzewam ze to wina membran w gazniku (maja juz dwa lata). Kiedys podobne zachowywal sie ZDZ 40. Po wymianie membran problem zniknal. Roto nie robi gaznikow???? Walbro tylko je montuje do swych wyrobow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ciag dalszy, kolega zwrócił mi uwagę, że kompresja jest strasznie słaba, rozebrałem silnik w mak, na cylindrze brak rys, na pierścieniu tak samo a jednak kompresja słaba, fabryczne nakrętki głowicy praktycznie same zrywają w sobie gwint. Wymieniłem na inne, kompresja nieco lepsza  ale nadal bez zmian, czasem za pyrka na chwile a czasem uda się go zapalić po pol godzinnym machaniu śmigłem. Iglice czy wykręcone o 1 obrót czy o 3 to zachowanie takie samo, mam go zamocowanego bokiem tak, ze tłumik jest pod cylindrem to po machaniu jest pełen paliwa, nawet z iglicami wykręconymi L o 1obrot i H 1.5 obrotu a świeca sucha. Ja się poddaje, silnik trafi wkrótce na aukcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.