Skocz do zawartości

Pomoc przy nauce latania


matsen
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, jestem nowy w dziedzinie modeli samolotów rc. Niedawno kupiłem swój pierwszy model a chwilę później drugi dostałem od znajomego. Oba są spalinowe, jeden trenerek, 1,55rozpiętości skrzydeł, silnik Webra 10ccm, drugi ok. 1,40m z silnikiem MDS40, mogę się mylić, prawdopodobnie jest to spacewalker. Trenerka zdążyłem już rozbić, podobnie jak i drugi model, oba powoli odbudowuje bo jednak chciałbym nauczyć się latać. Szukałem wśród swoich znajomych kogoś kto się tym zajmuje, niestety nikt. Pytanie do Was, czy jest ktoś z woj. dolnośląskiego, najlepiej pow. kłodzki, kto mógłby pokazać mi co i jak, pomoc wyregulować mój model? Po odbudowie wolałbym już raczej skorzystać z pomocy kogoś doświadczonego :)
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Mateusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Witam. Nie martw się ja Swojego pierwszego trenerka spalinowego też robiłem przy pierwszym locie.... ale wcześniej uczyłem się na piankowcach typu Beta 1400. Może od tego zacznij. Wiem kiedyś nie było takich modeli i ludzie odraz uczyli się na spalinach. Ale takie pianki o wiele łatwiej naprawić (w 15 min można na lotnisku naprawić po poważnym krecie) a dużo nie kosztują. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chyba będę musiał piankowy kupić i dopóki nie naprawię obu modeli będę ćwiczył na piankowym jak piszesz. Grunt, że nie rzuciłem tego piwnicy czy śmietnika tylko chce naprawić swoje błędy i iść dalej w tym kierunku :)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie