Skocz do zawartości

Jak ustawić od podstaw silinik spalinowy Super Tigre G2300 23cc


daras
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Dziś odwiedziłem lotnisko w Ligowcu, koledzy bardzo pomogli, jeszcze trzeba tylko dopracować cięgno gazu aby nie haczyło i samolocik można ulotnić. Zatem dziękuję wszystkim którzy starali mi się pomóc tutaj na forum jak również kolegom z lotniska. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Darek, no właśnie.......nie dowiemy się. Niby mały problem bo doświadczeni koledzy pewnie ustawili w minutę, a jemu się samemu nie chciało. No i po jaki.............. było się angażować i rozpisywać. Tacy koledzy zniechęcają innych do pomocy.   Czuję się olany i zniechęcony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, ale tak jak maxiiii napisał wyjechałem i nie miałem dostępu do internetu. Silnik ustawiony jak należy, generalnie było wszystko rozregulowane do tego cięgno gazu ocierało i haczyło o korpus silnika, dlatego nie dało się ustawić wolnych obrotów. Trochę męczarni było zanim koledzy doszli że to wina cięgna, ale jak pisałem wcześniej wszystko już jest ok, tylko z powodu mojej nieobecności jeszcze samolotu nie ulotniłem. Jeszcze raz przepraszam że kazałem tak długo czekać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Kolejny problem. W zeszłym roku wszystko było super, co prawda nie ulotniłem tego samolotu, ale silnik pracował jak należy. Dziś chciałem go odpalić a tu kucha. Silnik nie daje się odpalić. Uprzedzając pytanie, to świece żarową wykręciłem i sprawdziłem czy się rozgrzewa, wszystko ze świecą jest ok w ułamku sekundy żarnik jest czerwony. Macie może jakieś rady co jeszcze sprawdzić? Dodam tylko że paliwo dochodzi, przelewa się nawet już przez tłumik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokręć do oporu, potem odkręć ok 2-3 obroty i odpalaj. silnik nie może być zalany. sprawdź czy ramię   otwierające gardziel gaźnika  jest prawidłowo zamocowane, czy nie przesuwa a się na  baryłce. Mi się raz tak zdarzyło.

P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIestety silnika nie udało mi się odpalić. Mam za to pytanie odnośnie paliwa, wiem że jest to mieszanka metanolu, eteru i oleju rycynowego. Czy taka mieszanka może się zepsuć? Mam to paliwo od końca lata, więc może już jest do niczego. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skład to 80% alkohol i 20% oleju. O eterze nie słyszałem aby był dodawany do paliwa do silników zarowych. W związku z tym jak paliwo stałoby długo nie zamknięte to alkohol odparuje. W przeciwnym wypadku tam nie ma co się popsuć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może coś pokęciłęm z tym paliwem bo nie bardzo się znam, kupiłem gotowe paliwo w sklepie modelarskim. Dziś udało mi się go raz odpalić, pochodził chwilkę i zgasł, teraz znów nie mogę go uruchomić. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wyczyszczeniu przedmuchaniu cylindra i gaźnika silnik odpalił. Chodził dość długo i zauważyłem że z tłumika wydostaje się taka brzydka maż, co to może być i co zrobić, aby to coś nie wypływało z tłumika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.