Skocz do zawartości

Partom FPV Partom FPV 1.2G 1.3G 8ch 800mw


Pitstrel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Czy koledzy mieli kontakt z zestawem "Partom FPV 1.2G 1.3G 8ch 800mw bezprzewodowy nadajnik i odbiornik AV". Posiadam radyjko Hitec Aurora 9x z odbiornikiem Optima 9 ( 2,4GHz). I tu mam pytanie: czy  nie będę miał zakłóceń.

Nadmieniam, iż jestem zielony. Może koledzy mają inne propozycje. Proszę o radę.

Pozdrawiam

https://www.banggood.com/search/partom-fpv-1.2g-1.3g-8ch-800mw-bezprzewodowy-nadajnik-i-odbiornik.html
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

 1.2 i 2.4 to harmoniczne więc link wideo będzie Ci zakłócał apkę. Jeśli chcesz latać na 1.2 to potrzebujesz LRSa, czyli zewnętrznego modułu na 433mHz. Widziałem też filtr 1.2/2.4 od Video Aerial Systems który podobno eliminuje zakłócenia, ale ani nie miałem tego w rękach, ani nie robiłem rozeznania w tym temacie.


 Osobną kwestią jest to czy faktycznie potrzebujesz linku 1.2. Jakie odległości chcesz osiągać?


  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 5.8 starczy spokojnie na 2km, są ludzie którzy robią dużo większe dystanse. Ja osobiście zrobiłem niewiele ponad 2,1km na 200mW z całkiem czystą wizją. Nadajnik jaki miałem to ImmersionRC (do kupienia tanio na banggoodzie, wersja z raceband) z anteną koniczyną Foxeer V1 a użyty odbiornik to FR632 (pierwsza wersja bez raceband) z diversity, ale ze względu na brak anten miałem zamontowany tylko bacik na jednym z wyjść i dawało radę. Pamiętaj, że odległości robi się dobrą instalacją i antenami a nie dużą mocą nadajnika. Warto zainwestować w anteny TBS Triumph albo stare, dobre SpiroNetki i antenę kierunkową, np. panelówkę ImmersionRC 13dBi. Przy diversity i antenie kierunkowej będziesz mógł uzyskać większe odległości.