Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów, 

Coś o mnie:
Jestem studentem - przyszłym inżynierem w dziedzinie geodezji (niespełnionym, bo pasją jest lotnictwo- jednak się nie poddaje, wszakże przede mną jeszcze dużo życia). Totalny laik w dziedzinie modelarstwa. Amator, ale zafascynowany tematem dronów (dość dużo styczności na studiach, no i pasja), marzeniem jest zbudowanie drona od podstaw, od skręcenia najmniejszej śrubki. Lubię wyzwania i stawianie sobie wysoko poprzeczki, dzięki temu chyba nie ma dla mnie rzeczy niemożliwych.
Jako, że lubię wyzwania, a już niedługo będę mógł zostać inżynierem, stwierdziłem: nie będę szedł na łatwiznę i dobierał tematu nudnego, bo trzeba pamiętać: praca inżynierska ma zafascynować nie tylko komisje, ale i mnie. Co takiego wymyśliłem? Pewnie większość z Was słyszała o dronach, robią zdjęcia, nagrywają filmy. Są chyba najbardziej popularnym "gadżetem" w dzisiejszych czasach. Taki dron ma też zastosowanie w geodezji (zdjęcia lotnicze), gdzie w dzisiejszych czasach wypierają w dużym stopniu klasyczne znane pomiary. No dobra: widzimy co jest na ziemi, co w powietrzu, ale co jest pod wodą? Dość innowacyjny pomysł wpadł mi do głowy: chcę stworzyć coś, co dopiero raczkuje w Polsce,a nawet na świecie. Wprawdzie istnieją firmy i instytucje, które zajmują się już tym typem zobrazowań, ale te sprzęty są ograniczone. 

 

Dlaczego pojawiłem się na pfmrc?