Skocz do zawartości

Extra 300 fun fly z ogłoszenia na Giełdzie


Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Gość Addriano

Cześć

Jeśli moge coś wtrącić od siebie to bardziej mi przpomina CAP'a niż EXTRE ale to tylko moje zdanie ntomiast modelik wygląda na przyzwoity.

Pozdrawiam

Wielbiciel Styro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i stalo sie, modelik juz mam w domu. Moja wersja (na własną prośbę) była w tzw. stanie surowym, do obrobienia. Otrzymany model ma przemyślaną konstrukcję i jest staranie wykonany. Nie mam doświadczenia z akrobatkami ale wydaje mi się, że jednak skrzydełka są zbyt delikatne. Z pewnością zamiarem autora było zminimalizowanie wagi i zaawansowanym użytkownikom EXTRY to nie przeszkadza. Jak wspomniałem, jestem początkującym "akrobatą" i dlatego wzmocniłem skrzydełka przyklejając im keson z balsy 1mm. Mimo, że material jest cienki to konstrukcja skrzydeł jest dużo sztywniejsza. W modelu zamontowałem serwa TowerPro SG-90 a silnik... tak jak wiekszość uzytkowników DUALSKY XM3530CA-14T. Dziś pewnie otrzymam foię i będę szykował się do krycia. O lotach to dopiero za jakiś czas :lol:

 

extra1dp9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ak wspomniałem, jestem początkującym "akrobatą" i dlatego wzmocniłem skrzydełka przyklejając im keson z balsy 1mm.

 

Ja dorobilbym jeszcze wypelnienie balsowe miedzy dzwigarami :) 2-3mm szerokosc (roznica w masie byla by niewielka)

 

Model ladnie sie prezentuje :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Jak do tej pory rzeczywiście robiłem płaty bez kesonu - waga była rewelacyjna ale ostatnio zamówiłem żeberka właśnie pod keson z balsy 1,5mmoraz spływ z nakładem też 1,5mm.

Waga wzrośnie ale sztywność zdecydowanie sie poprawi.

Czekam na dalsze uwagi.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach