Skocz do zawartości

"34" MK 2.1


Locke

Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to
  • Odpowiedzi 103
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Skrzydełka lekko by można wzmocnić, ponieważ przy wychyleniu lotek widać ze się prostują. Chyba przykleję ten pręt choć nie jestem przekonany czy będzie wystarczający.

Waga jest dobra, model kupiony od samego konstruktora, z ażurowaniami ważył 180g do lotu.

Trochę mnie to pocieszyło :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastrzał daj 8-9 cm od brzegu skrzydła i powinno być ok ( taraz masz w połowie skrzydła).

A waga całkiem dobra moje do lotu warzą 160 gr ale to dopiero przy nastym modelu, pierwszy przyznam sie ze wstydem 210gram, nawet latał (te wspomnienia sa najpięknięjsze) popamietaj ten model, wspomnienia są bezcenne. Powodzenia :D

Pozdrawiam Zdzisław

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak od razu mówię że nie czytałem całego tematu tylko popatrzyłem na foty zamieszczone przez "qbacz" i widzie ze ten model będzie bardzo źle latał dlatego że nie maż zmocnienia na natarciu tylko zmocniłesi centro płatów . Końcówka skrzydła będzie ci się gieła albo złamie i bedzie cię wywalało z figur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie się łamało... :wink: Ale dopiero w coś przyk.... reciłem.

Wyjątkiem była wersja ze skrzydłami z depronu 6mm z Komfortu. Był strasznie kruchy.

 

Osobiście uważam, ze węgiel w choć jednym płacie nie zaszkodzi, jesli budujemy wersję na dwór. Po pewnym czasie, skrzydła z podkładów do paneli potrafią "zwiotczeć" i wtedy model zaczyna latać nieco gorzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dolaczam sie tutaj...Bo buduje "34".

 

Planowane wyposazenie:

3x Jakies male serwa(4-5g)

silnik E-flite park 370. 1360Kv(ciezki 46 gram taki mam w tej chwili po rozbiciu latadla)-mam jeszcze robbe roxxy bl costam...costam ma podobne parametry-waga itp, jedynie Kv ciut wieksze.

Ragulator 10A

Odbiornik E sky 6kanalow(moze go troche odchudze)

Pakietu jeszcze nie mam ale bedzie to na pewno Kokam 2s 300-600 mAh

Material to jakis gladki "depron" do wykladania scian-dosc dobry.

Oto fotki:

Dołączona grafika

Mam pytanko do posiadaczy tego zgrabnego modeliku.Gdzie znajdujecie srodek ciezkosci w tym dwuplacie(taki zeby mu "dupa nie opadala)?

Boje sie ze jak mu zapakuje taki ciezki silnik to akumulator musi byc usytuowany troche z tylu...

Dołączona grafika

Poswirowal bym jeszcze z malowaniem, ale jestem przekonany o krotkim zywocie tego ptaszka :devil:

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

serwo 4g na 4 lotki to długo nie pożyje. daj jedno 9g albo dwa 4g.

jak model na halę to pakiet 350 (kokam nie robi chyba 300), jak na dwór to lepiej 600.

malowanie ciekawe, będzie ładny

 

i również uważam że skrzydła trzeba na natarciu wzmocnić (przynajmniej jedno)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Model starannie wykonany. Szkoda go dobić takim silnikiem zainwestuj w pulso 19 gram 1720 obr/V. Jak się wyrobisz z wagą 180 gram to na tym silniku spokojnie polatasz powiedział bym że nawet do 200 gram powinien pionowo polecieć. Akumulator to jakiś 450, mam kokama 350 i nadaje się do modelu 160 gram niestety ma tylko 20C i nic więcej. Zrobię zdjęcia i coś napiszę o swoim modelu. Ale mój taki ładny to niestety nie jest :oops:. Co do sztywności skrzydła to zależy jaki stosujemy depron jaka waga modelu nawet jakim klejem kleimy i tu zdania będą podzielone.

Pozdrawiam Zdzisław

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model robie na dwor, musi byc wiec troche ciezszy.Silnik nie moze byc inny, choc ten co proponujesz Gucio jest jak widze znakomity(parametry i wyglad ,no i jeszcze weglowa oska...ah!oh!).Mojego e-flite katuje juz dlugo, ciagnie do pionu depronami do 300 gram, ale wiem ze to nie ta liga i "34" to superlight na hale i potrzebuje silnika lekkiego.Zaryzykuje jednak i wmontuje mu ten moj motorek.W poczekalni zostal jeszcze drugi "34" wyciety tak przy okazji..Ten drugi wlasnie to bedzie walka z masa i inny osprzet.Teraz celuje w 220-260 gram.

No i pytanie na ktore nikt mi nie odpowiedzial:Gdzie znajdujecie srodek ciezkosci w tym dwuplacie?

Tak orientacyjnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki model nawet zrobiony do latania na dworze powinien być lekki, jest wtedy trwały-mała masa. A jak będzie wiało to i tak jest tym modelem walka o przetrwanie. Jak obiecałem oto moje latadło . Co prawda nie jest to MK tylko B44 ale tego samego konstruktora i podobny przynajmniej w budowie i właściwościach lotnych .

Wyposażenie jakie zamontowałem to

Silnik axi 2203/46 mam jeszcze pulso 1720 i powiem że te silniki są bardzo podobne

Serwa 3 szt top model ts 1118

Regulator niestety taki miałem mgm 12A

Akumulator kokam 350

Odbiornik futaba 4 gramy

Waga modelu 160 gram, wzmocnień na skrzydle nie daję bo nie widzę takiej potrzeby przy tej wadze i takiej sztywności depronu nic się nie dzieje. Co do serwa na lotki to znowu ta sama sprawa z wagą do modelu 160 gram w zupełności wystarczy, do modelu 200 gram byłoby za słabe (sprawdziłem).

Przy zastosowaniu innego regulatora takiego 7A i przeszlifowaniu depronu można zrobić model 150 gram ale to może w następnym modelu.

http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=4327

http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=4323

http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=4325

http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=4329

http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=4324

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.