Skocz do zawartości

Problem z instalacją dymową


sebarc

Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Do czyszczenia aluminium jest strasznie mocny środek Grease strip Plus. Niestety w opakowaniach 5 Litrowych, ponieważ jest przeznaczony do usuwania ciężkich przypaleń w gastronomii. I jeśli to nie dural to spowoduje lekkie zmatowienie powierzchni _ ( soda kaustyczna). Co do koloru- to dodaje się jakieś związki metali, ale nie powiem dokładnie- czytałem coś kiedyś na jakimś forum o dymach na pokazach lotniczych grup akrobacyjnych. Jak znajdę to podeślę link.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlot i umiejscowienie dyszy dymu nie jest zły.Spadek obrotów po włączeniu pompy mam zawsze i na oryginalnych tłumikach jak i na moich "patentach". W benzynie nie jest konieczne stosowanie wężownicy podgrzewającej. A co do średnicy dyszy to 1mm jest ok. Opisałem na forum wszystkie stosowane receptury mieszania olejów napędowych, nafty, olejków dla dzieci itp. więc poszukaj. Używałem oczywiście i fabrycznych płynów ale kieszeń boli a efekt nie jest aż tak widoczny z wyjątkiem czystego modelu. Zawór jednokierunkowy jest (tak jak koledzy piszą obowiązkowy). Stosuję jeszcze taki ręczny zawór dławiący dla "doregulowania" efektu. Oleju napędowego idzie dużo! ok.600ml na cztery, może pięć minut.A pogoda jest faktycznie Twoim przeciwnikiem. Nie ma temperatury tłumika, nie ma dymu. ;) To moje osobiste doświadczenia dwóch pomp w dwóch modelach z silnikami 80 i 50 cm. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.