Skocz do zawartości

F5B, czym latacie ?


stan

Rekomendowane odpowiedzi

No to pięknie kopara opada.

 

Kwoty muszą kosmiczne i raczej nie dla zwykłych zjadaczy chleba. Kurna nawet sobie nie można na zawody pozwolić :(

 

Z moimi 27 A moża było by tam tylko śmiechu narobć sporo sobie :lol:

 

Fajnie, że ktoś konkretnie odpowiedział. I jak widać te 240 A to całkiem realne , a ja myślałem że raczej nie.

 

Ładnie tam w kadłubie podczas wynoszenia musi się gotować. Widziałem na oczy model co bierze 40-60A taki 2m (kolo 2kg) i znikał w pionie szybko. W jakieś 12-15 sekund nie było już go prawie widać.

 

260A - to już mi ciężko sobie wyobrazić i chyba może nosić miano latającej SPAWARKI ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena napędu czyli silnik regler i 16 celowy pakiet to mniej więcej w przeliczeniu na polskie 3000 zł.

 

Temperatury w kadłubie to około 70 stopni. Przy czym silnik idzie podczas konkurencji jakieś 2 do 3 sekund potem przerwa na parę przelotów i znowu 2 do 3 sekund.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawody polegają na rozpędzeniu modelu w pionie wyłączeniu silnika i lot na bramki przelot 4 razy i wznoszenie .Chodzi o to aby w czasie chyba 2 min jak najwięcej bramek zaliczyć i jeszcze polatać 10 minut na termice i wylądować na punkt.czas pracy silnika traktuje sie w punktacji na minus .To tak ogólnikowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rafal B.napisał;Cena napędu czyli silnik regler i 16 celowy pakiet to mniej więcej w przeliczeniu na polskie 3000 zł.to troszkę za mało silnik Plettenberg22/37/1-400euro regler np JetiHacker195 300euro accu10-12euro za sztukę selekcjonowanych regler Szulce do spawarek i nie tylko około 400euro śmigło kołpak uchwyt(dural)pod80euro. Ceny te są sklepowymi cenami.Temperatury właściwie podobne do tego co napisał Rafał B ale bliżej 100C .Wszystkie accu wodorki lepiej ciągną jak są naładowane przed startem i rozgrzane do około 55-65C.W modelu musi być przemyślane znakomite chłodzenie jak najwięcej chłodzenia jak najmniej oporów aero.Do góry leci się pionowym łukiem na górze łuku robi się pół beczki prostujemy model ustawiamy kąt schodzenia między bramkami i wyłanczamy silnik przed bramką ,po wyprostowaniu modelu i nadaniu kąta ślizgu model rozpędza się na silniku a potem to jusz wiecie :shock: a wcześniej :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtam .No :? długo się zbiera sprzęt do F5B ale warto. Najprawdopodobniej od przyszłego roku w Polsce obowiązywać będzie tylko 10cel ale tylko w polsce zagranica ma 7c-10c-i 16c.ale prądy zostają te same.Wnaszych zawodach na 10 cel startują ludzie co napędy biorą im około 80A

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.