wojcio69 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Witam Kolega zakupił sobie TEN MODEL No i wszystko ładnie się poskładało, tylko problem pojawił się przy montażu silnika. Pierwsze - czy zastosować takie same skłony silnika (w dół i w prawo patrząc od ogona) jak dla typowych samolotów, czyli ok. 2° w dół i prawo, czy wklejać go na 0° Drugie - czy lepiej będzie jak zostanie na belce wklejony możliwie blisko kadłuba czy raczej ok. 2-3 cm wysunąć go do przodu. W imieniu kolego serdecznie dziękuję za konkretne i rzeczowe informacje. EDIT: Czy naprawdę nikt nie umie nic doradzić? A może moderator przerzuci ten post do bardziej poczytnego działu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Locke Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Zobacz tutaj jeśli chodzi o skłon i wykłon: http://forumrc.alexba.eu/ipw-web/bulletin/bb/viewtopic.php?t=5124&postdays=0&postorder=asc&highlight=hydrolot&start=9 Tutaj na tym zdjęciu widać, że silnik jest przesunięty właśnie do przodu. Jeśli ktoś już tak zrobił, to pewnie tak jest dobrze. http://www.emodel.pl/morlock-model-hydra-p-1037.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.