Skocz do zawartości

pompa perry


twister

Rekomendowane odpowiedzi

Posiadam silnik ASP 91 zasilany jest przy pomocy pompy ponieważ zbiornik znajduje sie ok 40cm od gaźnika.Silnik bardzo sie nagrzewa i nie uzyskuje optymalnej mocy.Jesli któryś z kolegów ma doświadczenie w stosowaniu tej pompy to prosze o pomoc.Nadmieniam, iż wczesniej silnik spisywał sie bardzo dobrze przy zasilaniu poprzez podciśnienie z tłumika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Wezyk z karteru do pompy musi byc krotki i twardy. Jezeli jest dlugi i z elastycznego materialu - pompa nie dziala.

Pompa powinna byc umieszczona tak by otworek byl skierowany w dol. Ten otworek kolo sroby regulacyjnej. Jezeli instalacja jest w porzadku - dokrec srobke regulacyjna o 1/4 obrotu i sprawdz jak silnik biega. Wkrecanie sroby powoduje zwiekszenie wydatku paliwa, wykrecanie - zmniejszenie.

W ogole pompa powinna byc tuz przy silniku - jezeli wszystko jest w porzadku - bedzie ci pompowac paliwo z sasiedniego wojewodztwa.

Pamietaj tez ze jezeli silnik dostaje uboga mieszanke moze wystaczyc odkrecic igle - pompa zapewnia ze paliwo podawane jest pod stalym cisnieniem ale zawsze trzeba wyregulowac gaznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dlaczego otworkiem w dół ? Mam pompę w Leo 110 z OS 90 FX. Regulacja tego zestawu sprawiła mi wiele kłopotów , ale w końcu silnik chodzi w miarę poprawnie i nie nagrzewa sie nadmiernie.Spotkamy sie na lotnisku to pokombinujemy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otworkiem w dol bo tak Perry pisze w instrukcji. Pewnie maja jakis powod by tak pisac.

Jezeli silnik sie grzeje znaczy ze pompa ma za maly wydatek (w co watpie) albo gaznik zle wyregulowany. Jeszcze jedno - nie wszystkie gazniki nadaja sie do pracy z pompa. Pomp uzywalem tylko z OS90FX i Rossi 53, oba z dluga rura. Efekt znakomity, klopotow zero. Oczywiscie regulacja gaznika z pompa jest inna niz bez ale tego nalezy sie spodziewac. Cisnienie z tlumika to nie to samo.

Ja nigdy fabrycznych ustawien pomy nie zmienialem, latam z dwoma ludkami ktorzy uzywaja pomp z silnikami 20cc i tez nic nie zmieniali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.