Skocz do zawartości

Pałacowa w Warszawie - jak to działa?


mkrawcz1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem "zielony", a Pałacowa to rzut beretem ode mnie. W związku z tym pytanie: czy lotnisko jest jakoś zorganizowane (zrzuta na koszenie, "czyn społeczny" itp.)?

Nie chciałbym się wbijać "na krzywy ryj", a chętnie polatałbym tam spalinowym trenerkiem (jak już wzleci :-)).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to
  • 5 miesięcy temu...

Ze względu na lokalizację i stan pola przy Pałacowej - raczej się nie nadaje dla większych modeli spalinowych.

mam na myśli modele o max rozpiętości 1,5m i to elektryki.

czy osoba "z zewnątrz" chcąca polatać na tym lotnisku powinna być przygotowana na jakąś opłatę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 8 lat później...

a jak ktoś lata parkowymi modelami, to czy nie może latać prawie wszędzie? Byłem pewnego czasu na Pałacowej, to chłopaki tak ostro latali paralotniami, że bałem sie czy sobie ktoś krzywdy nie zrobi - może przez to zamknęli? Nie chciałbym kogoś eliminować, ale jakby dostosować przepisy: jeśli modelarz lata modelem do np 300g, a dziób modelu nie jest zakończony twardym lub metalowym elementem, to wtedy może latać nawet nad ludzmi, ale nie nad drogami by nie dezorientowywać kierowców.?
A to odwołanie to takie całkowite? przecież koło ulicy Pałacowej są hektary terenu i chyba sporo działek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach