Skocz do zawartości

Super Tigre 40


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam problem z wyżej wymienionym silnikiem, silnik jest zamontowany w modelu Super Air.

 

Problem polega na tym, że jeśli wyreguluje silnik w pionie to w poziomie jest przelany i potrafi gasnąć.

Silnik jest zamontowany głowicą do dołu, żeby oś zbiornika znajdowała sie na wysokości rozpylacza w gaźniku, czyli tak jak zaleca instrukcja.

Instalacja jest typu ciśnieniowego, wężyk z tłumika do zbiornika i dodatkowy do tankowania zatykany na czas pracy silnika.

 

Kombinuje już z tym silnikiem od ponad 2ch tygodni i dupa. Paliwa jakie przetestowałem to Model technics 80/20, Model technics 5% nitro, Meccano 10% nitro, Arctic Glow 10% nitro.

Świeca A3 os max

 

Całkowita długość przewodu paliwowego od smoka do króćca zasilającego to 22cm

 

Czy w tym może być problem z przelewaniem silnika w pozycji poziomej modelu ??

 

Inne zachowanie silnika to że w locie poziomym potrafi przerywać tak jak by ktoś mu zapłon odcinał na czas ok 0,5-1s i tak kilkakrotnie aż do momentu kiedy silnik zgaśnie, przepustnica jest wtedy maksymalnie otwarta, świeca jest nowa wypalone 3 zbiorniki paliwa, podmieniłem na nówkę z blistra i ten sam efekt.

 

Czy długość przewodu zasilającego ma być konkretnie określona np nie dłuższy niż ??

 

Dodam jeszcze że silnik odpala z ręki tak wiec zużycie raczej nie wchodzi tu w grę.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Używam takiego samego ST ,stosuję do niego paliwo 5 % nitro. Silnik co prawda mam poziomo cylindrem, ale reguluje go w pozycji "na kołach a potem lekko przeregulowuję na pion .No tak ,ale ja nie regulowałem go ,jak na początku poprzedniego sezonu :D po małej kraksie niezawinionej przezemnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze to już sam nie wiem co go boli, może ułożenie dyszy rozpylacza można ja obrócić o pewien kąt w gardzieli gaźnika (takie 2 male śrubki pod płaski śrubokręt)

 

Jak Kolega ma zamontowany zbiornik tak jak instrukcja zaleca i jaka jest długość przewodu zasilającego ??

 

Jakie śmigło Kolega ma zamontowane, ja mam 11x4 APC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbiornik mam minimalnie pod linia gaźnika a przewód paliwowy zawsze staram sie zrobic jak najkrótszy ,ale nie naprężony(wibracja i babelki powietrza)

Co do dyszy rozpylacza, to poprostu nie pamietam, ale to należało by obejrzeć i sprawdzić ustawienie ,ale minimalne odchylenie nie powinno grać roli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli wg instrukcji os zbiornika w osi rozpylacza dopuszczalne 10 mm poniżej.

Rozwiązania konstrukcyjne tego modelu to porażka oryginalnie zbiornik ma taką pletwe montażową która wchodzi we wręge oddaloną o ok 55mm od wregi silnikowej bede musial ja przyciąć żeby zbiornik dać bardziej do przodu i zakupie zbiornik w kształcie sześcianu. zeby zaoszczedzić jeszcze te 20 mm bo tyle ma ta płetwa.

 

 

Przyczyna calego zamieszania z silnikiem byla zbyt dluga instalacja paliwowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.