Skocz do zawartości

Ktos tu lata F5B??


stan

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
nowy Regulator dojechal dziś :)

 

No to pochwal się jeszcze "resztą" do niego.

 

Ja mam Jankowego Flasha. Kiedyś byłem z nim nawet na zawodach F5B ale na treningu dzień szybciej podczas wznoszenia pękła łopata (plastikowo-węglowa aeronauta) co spowodowało że odmeldował się kawałek dziobu z silnikiem (na szczęście udało sie to odnaleźć a modelem (bez 250g na dziobie) udało mi się wylądować)

 

Potem latałem tym modelem (już z całowęglowym śmigłem) ale już nie na zawodach.

Modelem latam do dziś - rekreacyjnie - w wersji lajtowej (mniejszy pakiet, mniejsze śmigło)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to ten regulator jest CC180, mozna go dopchac do 240amp

 

silnik jest gdzies w drodze, mysle ze zatrszymal sie w Bytom zeby mi doliczyli cło :(

 

a on jest Neu 1509/1D z 6,7 tez jest dobry do powyzej 200amp.

 

no a model to jescze nie wiem, juz naj drosze rzeczy kupione :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

no to już trochę trwa, ale po problemach z dostawa silnika z stanów. kasa zwrócona i zamówione zostało zrobione na:

 

Plettenberg hp220/37/a1 7:1

 

model tez już zamówiony raketenwurm 2

 

lipo już są w Polsce :)

 

to teraz czekać na to wszystko i tylko zostaje latać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj stan.

Mnie też kręcą F5B i po mału do przodu. Od J.Ochmana mam Kontronika+5,2:1 którym kiedys latał na 27 cel. Umnie pracuje na 16 cel i przy laminacie 2,8m i 3kg wagi powiedzmy że nieźle sobie radzi. Latam rekreacyjnie ale adrenalina mile widziana.Myślę w przyszłości nad zmianą motoru na mocniejszy

ile Cię kosztował ten Plettenberg hp220/37/a1 7:1

a pakiet to 4s czy 5s

jeśli masz doświadczenie to czy jest sens kupowanie takich silników z drugiej ręki(mam na myśli te zawodnicze)

 

P.S.

Latanie w F5B to sama przyjemność

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plettenberg wyszło 380 EUR + 19%

 

Pakiet będzie 4s

 

kupowania używanego sprzętu zawsze jest ryzykowne. wiem ze cena jest trakcyjna ale tez trzeba pamiętać ze jak to był sprzęt który był używany na zawodach, to można powiedzieć ze nalepże dni ma zasobna.

 

nie ma gwaranci

nie wiesz czy ono przeżyje 100 lotów czy jeden.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja mielem szczęscie.

mój motor do tej pory wykonał ze 200 lotów z czasem pracy ok. 2-2,5min w locie + kret z wysokości 200m i tylko obudowa z kevlaru pękła(uderzenie pakietu w tył silnika 600gr), przerwane uzwojenie i po remoncie śmiga dalej.

Chodzi mi oto,że te wyczynowe silniki są lepiej wykonane(nateriały) i mozna sporo obciążyć i "przewoltować".Ten twój 220/37/A1 7:1 to przy 4s będzie połykał ze 200A jak załozysz odpowiedni "wiatrak". Ja tez myśle nad tym motorem jednak mój regler tylko na 125A nie pociągnie, chyba że mało cel i śmigło. A z czasem mocniejszy reg. kupic i latać ostrzej. Nie spotkałem sie nigdzie z danymi tego silnika a próba może okazać sie spaleniem regla.

Jak masz jakieś foto tym co latasz to dawaj bo trzeba oko nacieszyć. Ja mam w tej chwili remont w chacie i zdjęcia gdzieś na płytach, które jak znajde to zamieszczę

 

 

koniecznie daj znać jak uzbroisz torpedę

 

P.S.

Masz jakąś wiedzę(doświadczenie) nad takim silnikiem: Mega 22/30/2+4,7:1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.