Skocz do zawartości

Hawker Tempest 1:5 RC


Adam 10
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Prace nad Tempestem trwają nadal.

Z kopyta wylaminowałem wnętrze wlotu powietrza.

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

OryginałDołączona grafika

Następnie przystąpiłem do prac nad szczegółami wnętrza kabiny. Trudno jest "łapać" wymiały w owalnym wnętrzu, ale jakoś musiałem sobie poradzić.

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

Oryginał lewa burta.

Dołączona grafika

Pozdr. :D:D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to
  • Odpowiedzi 107
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Witam,

Nadal pracuję nad wnętrzem kabiny. Dzisiaj zrobiłem parę szczegółów i mocowanie drążka.

 

Dołączona grafika

 

Atak to wygląda teraz ze stelażem do mocowania tablicy.

 

Dołączona grafika

 

Znalazłem też w grze komputerowej wizualizację kabiny Tempesta wraz z napisami.

 

Dołączona grafika

Pozdrawiam. :rotfl: :rotfl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie! Adamie - przegiąłeś! :rotfl:

Ja się tak nie bawię! Toć to ma być PÓŁ!!!, psia krew, makieta, a ty takie cuda wyprawiasz :lol2:

Nie, nie! w żadnym wypadku nie możesz startować w F4H. :devil: :devil: :devil:

Trzeba zmienić regulamin! :lol2:

Całe szczęście że wnętrze kabiny nie jest oceniane :P , ale wrażenie na sędziach i tak zrobi :)

A może nowa klasa? F4ARF?

Nie dajesz nam żadnych szans :cry:

To ja już wiem kto będzie MP w 2012 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zestrzeli ponieważ mnie nie dogoni. To ostatni myśliwiec tłokowy FAF-u i jednocześnie najszybszy :devil: :devil: -820 km/h, to 100 km/h szybciej niż Iskra. :devil: :devil: Mógłby jeszcze szybciej ale końcówki łopat przekraczały prędkość dżwięku - opór falowy no i d---a. :D:):)

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kesto,

Sądzę, że nie. Porównaj, moja wersja to jeszcze wersja robocza.

Dołączona grafika

Przyrządy zostały kupione jako standardowe przyrządy lotnicze w skali 1:5 (wierzę że są w skali 1:5 ale teraz widzę, że może nie tak do końca). W originale wszystko było czarno-białe. Zobacz oryginał. Ale możesz meć rację.

Dołączona grafika

Na początku awionika nie była kolorowa. Dokładne tablice przyrządów, takie jak te zrobi mi student w corelu tylko po sesji, wtedy wymienię naklejki tarcz.

Pozdr.

Ciekaw co teraz powie Kesto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

W związku z kompletnym niepasowaniem (wymiarowym i wyglądem) przyrządów kupionych (standardowych lotniczych) jako skala 1:5 postanowiłem sam wykonać takie przyrządy na panelu głównym. Efekt jest taki.

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

Teraz jest zdecydowanie lepiej.

Można porównać

Dołączona grafika

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Jak widzę to co robisz to mi się trochę zazdrości /tak życzliwie/

Jaką planujesz uzyskać masę modelu gotowego do lotu przy tej rozpiętości i ilości szczegołów?

Ją składam polmakiete storcha i przestałem walczyć z masą.

Czekam na obrót i życzę powodzenia.

Mariusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Walka z masą to trochę jak z wiatrakami. :) Oglądałem kilka modeli Tempestów 1:5 w internecie i ich waga wynosi 13-17 kg. Sprawa dodatkowo komplikuje się gdy trzeba doważyć nos modelu. Jest jednak jeden "myk" polegający na doważaniu nosa dodatkowym zbiornikiem paliwa wokół przedniej części silnika a po roztankowaniu model ma masę bez doważenia. To czasami pozwala wykonać myśliwiec z II wojny do zawodów F4C/H o rozp. 2,5m. w dopuszczalnej masie 15 kg. Jednak modele które latały w Polsce Spitfire śp. Marka Szufy i Typhon Janusza Malarskiego (skala 1:5) to blisko pod 17 kg. (Na temat masy modeli makiet jest artykuł w ostatnim modelarzu).

Ja już kończę ze szczegółami wyposażenia i po wstępnym złożeniu i dodaniu masy farby i wyposażenia, silnika itp... wyszło mi około 15 kg.(skrzydło-6,5kg. :P , kadłub- 8,4 kg :P ) Jeśli się nie uda, (a może tak być :P ) to będzie model do startów w F4G (25 kg.)

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.