Skocz do zawartości

bristol beaufighter


Rekomendowane odpowiedzi

Kilka tygodni temu zobaczyłem a nawet filmowałem nowy model ESA Marka R.

jest to dwusilnikowy Tigercat

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=D5qiWZnfUPM&context=C27e65ADOEgsToPDskIGNTp0-5ZOkgHjgOMP6wTc

 

Dawno myślałem o poklejeniu jakiegoś modelu dwusilnikowego.

Padło na nowy projekt Marka Bristol Beaufighter.

 

Dołączona grafika

 

Orientacyjne wymiary to:

rozpiętość 97cm

długość 65cm

waga ?? nie mam pojęcia co wyjdzie

silniki 2x 3f EMAX CF2805

 

Na pewno nie będzie się mieścił w klasie ESA ze względu na planowane składane podwozie, a co za tym idzie to waga,dlatego piszę w tym dziale

 

wstępne szlify i przymiarki

 

http:// Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Strasznie mi się podoba ten "brzydak" :D zastanawiałem się kiedy startowałem w konkursie na model ESA czy zrobić jego czy Mosquito. Wybór padł na ten drugi, ale Beaufighter cały czas chodzi mi po głowie. Nie za mały, żeby robić składane podwozie ? Zmieści się w grubości płata?

Będę śledził i trzymał kciuki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dalszy etap montażu czyli pasowanie podwozia

 

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

kręcone komórką więc marna jakość, ale przynajmniej widać jak pracuje.

trochę było przy tym zabawy :)

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=GxO4BdNMGgk

 

czas na silniki

 

Dołączona grafika

 

regulator zamontowałem na wierzchu będzie miał lepsze chłodzenie

 

Dołączona grafika

 

jak czas pozwoli to jutro coś dalej się pozlepia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak oceniasz mechanizm podwozia, bo ja mam obawy co do wytrzymałości

Myślę, że przy takiej spodziewanej masie całości to i tak nadmiar wytrzymałości. Konstrukcyjne na takim się sadzają i wytrzymuje :D

Jedyne co jest pod znakiem zapytania to czy zamocowanie w gondolach nie będzie za "małopowierzchniowe".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to mój pierwszy model z chowanym podwoziem, więc nie mam żadnego doświadczenia.

Przy montażu wyglądał na dość solidny. Został wklejony do epp wiec na pewno będzie go pianka mocno amortyzowała przy lądowaniu.

Maksymalne obciążenie według producenta 2,5kg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dalsza część montażu czyli tylne kółko

 

Dołączona grafika

 

oczywiście wzdłuż kadłuba polecą wzmocnienia węglowe, przyklejone do mocowania tylnego koła zaś drut podwozia jest zakrzywiony w połowie sklejki w kierunku kadłuba,

dzięki temu ma niewielki osiowy ruch.

 

z okablowaniem było sporo pracy

 

Dołączona grafika

 

osłona silnika

 

Dołączona grafika

 

a oto wstępnie poklejony mój Bristol Beaufighter :jupi: :jupi:

 

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powoli nabiera kształtów:) Podoba mi się.

Astatecznik poziomy już wklejony? Jeśli nie to może pokusił byś się o lekki wznios? Wiem, że to dość komplikuje projekt, ale to jedna z najbardziej charakterystycznych rzeczy w tym samolocie. Trzeba by tylko pokombinować z łącznikiem, połówki SW na osobnych popychaczach i gotowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.