Skocz do zawartości

Ciąg silnika


Włodek Ulas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Nieeee, dużo więcej. Typowe F3A o masie prawie 5 kg (4700-5000g) ma ciągu statycznego 9 kg. Nie jestem pewien czy dobór silnika przez dopasowywanie tylko ciągu statycznego jest prawidłowym podejściem. Raczej powinno się dobierać moc i kv, czyli średnicę śmigła, prędkość, ilość cel. Proponuję skopiować parametry ze znanych dobrych modeli tej wielkości. Nie ma czegoś odpowiadającego w ofercie Sebartu? Wind 110? Silvestrii podaje propozycje napędu (drogie Hackery). Wystarczy zerknąć jakie to silniki (kv i moc) i jakie akumulatory.

Nie warto odkrywać Ameryki na nowo. Warto znaleźć dobre źródło do naśladowania. Po to mamy Internet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może źle zadałem pytanie . Czy do takiego modelu http://www.ledarc.pl/p/37/2480/model-groovy-90-3a-arf-1670mm-twa180r-3-modele-akrobacyjne-i-3d-samoloty-i-szybowce.html taki silnik będzie wystarczający http://www.modelarski.com/produkt-Silnik_Emax_BL4030_10_,1533.html zasilanie 6s. Adamie, szukałem ale chodzi oto aby dokupić silnik który jest dostępny od ręki i w miare dobrej cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam . Ja bym na twoim miejscu zastanowił się nad odmianą tego silnika o 420 obrotach / Volt . Będzie bardziej odpowiedni do zasilania 6S .

Może przed kupnem dowiedz się ile waży pusty model i wtedy zacznij dobierać wyposażenie .

Jest jeszcze silnik 4020 / 470 , który waży 100 gram mniej a osiągi podobne .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.