Skocz do zawartości

Sopwith Pup


szymon-flightory
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Dzięki, dziś pup w końcu poleciał ;) Już w piątek udałem się na oblot z odchudzoną konstrukcją i nie było różowo. Teraz już było tak jak należy i niestety Sopwith przekroczył wagę. Głupio tak tutaj to pisać, ale to mój pierwszy WWI, więc poćwiczę na nim, odbędę pare walk, a na zawody pojadę z następnym. Szkoda, bo chciałem nim wystartować. Ale już trudno, pomimo to lata świetnie. Dużej różnicy między WWII nie ma ;)

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehh, no ponad 20g :unsure: Udało mi się zejść poniżej 550g, ale osłabiłem konstrukcję i przez to nie latał dobrze. Myślę, że może to być wina zbyt grubej warstwy farby, bo wszystko oprócz srebrnego malowałem pędzlem i wielu zmian podczas budowy, gdzie lałem kolejną porcję CA. Raczej z nim już nie będę kombinował i po prostu wykończę go na treningowych walkach, a za ten czas postaram się zrobić innego - mam nadzieję, że równie ładnego i dużo lżejszego dwupłata ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Ostatnio cały czas latałem Pup'em. Odciążyłem trochę konstrukcję, dodałem fajne, lekkie koła, zmieniłem rozwiązanie dostępu do wyposażenia i wzmocniłem mocowanie podwozia. Teraz widzę, że jakbym zmienił napęd na emaxa to powróciłbym do gry z regulaminową wagą. Byłoby to na granicy, ale można by było spróbować na zawodach. Lata świetnie, ale jednak czuć tą wagę :P

Kilka zdjęć z ostatnich lotów. Mam sporo filmu, ale jeszcze nie zmontowanego ;)

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pup w nowej wersji daje przy normalnym wykonaniu ok 50gram zapasu na naprawy :)

(zmiany w podwoziu, klatce silnika, bokach kadłuba etc-ale przede wszystkim - jest juz cały ciety z czeskiego epp które jest o 50% lżejsze a znacznie sztywniejsze i odporne na wypracowanie" od polskiego :)

 

wszystkie modele ESA tnę juz wylacznie z tego materiału (oprócz usterzeń pionowych - tutaj stosuje epp o podwyzszonej gramaturze zapewniającej wiekszą sztywność :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.