Skocz do zawartości

Witajcie


Tomasz_K

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Was.

Na imię mam Tomasz i mieszkam od 42 lat w Poznaniu. W modelarstwie, pomijając dzieciństwo, zajmowałem się głównie śmigłowcami w drugiej połowie lat dziewięćdziesiątych. Poza tym nie mam dużego doświadczenia w konstruowaniu modeli. Pociągają mnie bardziej silniki, szczególnie odrzutowe.

Jako dotychczasowy częsty gość czytający to Forum, z przyjemnością dołączę do Waszego grona.

Pozdrawiam wszystkich.

Tomasz Kiciński

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Cię Krzysiek. Kupę lat minęło :-).

Jest szansa, że na wiosnę temat Iskry będę mógł kontynuować. Ogromnie mi na tym zależy. Poza tym doping i mobilizacja poprzez mail-e i podczas przypadkowych spotkań z kolegami są tak ogromne, że cokolwiek by się działo, nie wytrzymam presji :-) i chyba rozpocznę prace choćby wbrew ekonomiki firmy :-). Jak już ruszę, to dam znać na Forum.

Pozdrawiam

Tomasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie i także z niecierpliwościa czekam na dalsze prace i relacje z prac przy "naszym" "SU-31", czy jak mu tam było. :wink: Zapewne rozpoznajesz moja aluzję, ale to przecież ta sama "szkoła" modelowania, może tylko obiekt nieco bardziej skomplikowany, chociażby przez te dwa silniki i całe oprzyrządowanie do nich.

Dla mnie jest to najwyższa półka modelowania i stąd niekłamany podziw dla takich umiejętności i finezji modelarskiej. Pisz jak najczęściej i dziel się z nami swą wiedza i doświadczeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie