Skocz do zawartości

Amortyzowane łoże do YS 120 AC


Hotpoint
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jestem w trakcie docierania ww silnika na prowizorycznym łożu, lecz zaczynam się rozglądać za czymś właściwym do tego silnika. Szukam łoża, raczej amortyzowanego, ewentualnie łoża + amortyzatorów, bo silnik naprawdę potrafi zatrząść, więc chciałem zapytać co koledzy mogą polecić w temacie.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Witam.

Jestem w trakcie docierania ww silnika na prowizorycznym łożu, lecz zaczynam się rozglądać za czymś właściwym do tego silnika. Szukam łoża, raczej amortyzowanego, ewentualnie łoża + amortyzatorów, bo silnik naprawdę potrafi zatrząść, więc chciałem zapytać co koledzy mogą polecić w temacie.

 

Pozdrawiam

 

Latałem na YS-110. Rzeczywiście trząsł, dawał mnóstwo mocy, pięknie pracował na niskich obrotach (grubo poniżej 1000/min) i był bardzo kapryśny.Nabyłem też YS-160, ale w porę przed pierwszym uruchomieniem, rozstałem się z nim i zamieniłem na OS-200SP Nie latam wyczynowo, cenię sobie brak niespodzianek na lotnisku, a te duże Yamady > 140 to autentyczne potwory mogące od wibracji rozbić łoże i maskę. Z tego powodu do silników Yamada zaleca sie albo łoża fabryczne (do tych dużych) z hydraulicznym tłumikiem drgań albo łoża firmy HYDE. Szukaj w googlach "hyde mount" ew. "hyde mount for YS" Uprzedzam, że są drogie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Latałem na YS 110 w Funtanie. Kolega także latał na takim zestawie. Silnik zamontowany na sztywno w łożu z zestawu. Trochę trzęsło lecz nic się nie działo. Drgania nie były dużo większe od OS 90 FS w podobnym modelu. Użytkowałem także YS 140. Ten silnik zamontowałem na oryginalnym łożu Yamady. Łoże jest świetne. Bardzo dobrze amortyzuje a silnik pracuje miękko. Mam jeszcze takie jedno nowe jakby ktoś chciał.

Co do kaprysów Yamad to znam je z opowieści. Wszystkie trzy Yamady, które opisałem pracowały bardzo dobrze i bezawaryjnie. Moc i dźwięk powala. Szczególnie na tłumiku Hatori. Yamady stają się kapryśne przy paliwie o zawartości nitrometanu mniej niż 20 %.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.