Skocz do zawartości

Easy Glider PRO


Marcin

Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to
  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

No to wyszło na to, że nie mam pojęcia o dobieraniu silników. W każdym bądź razie z dzisiejszych poszukiwań taniego i dobrego silnika znalazłem to:

http://boble.pl/p/524/14345/silnik-redox-brushless-1500-1000-480w--lotnicze-redox-silniki.html

http://boble.pl/p/524/14937/silnik-redox-brushless-1500-1200-500w--lotnicze-redox-silniki.html

 

Będzie coś z tego? Który kupić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oba mają wał 5mm w standardowym kołpaku od egp masz otwór na 4mm wał no chyba ze masz z zestawu tuningowego lub inny :)

 

może takie :

 

http://abcrc.pl/p/118/3786/silnik-redox-1200-1300-kv1300-420w-typ-3530-silniki-bezszczotkowe-silniki-elektryczne.html

 

http://abcrc.pl/EMP-C3536-1300KV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wałek 5mm to też nie problem, bo i tak mam nieoryginalny kołpak, nawet mniejszy niż standardowy EG. W każdym bądź razie mogę go sobie rozwiercić w pracy na tokarce po zerowaniu ... ale to taka ostateczność.

 

W każdym bądź razie niby EMP C3536/06 ma podany ESC 30A, więc wyszło by tak że bym się wyrobił z tym co mam (choć jakoś ciężko mi w to uwierzyć), kołpak zostaje, smigło 9x6 też. Zaś tego redoxa mam pod ręką w boble ... A dodam tylko tyle, że 420W chyba mało ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z gory przepraszam za post pod postem. Potrzebuje szybkiej porady, bo po pracy chce jechac po silnik.

 

Redox 1200/1300 ze smiglem 10x6 i kolpakiem ktory mam na walek 4mm i 420W, czy moze ktorys mocniejszy Redox np 1500/1000 480W albo jak juz szalec to 1500/1200 500W. W kazdym badz razie do tych mocniejszych i tak bym musial kupic nowy kolpak, co bym jeszcze jakos przezyl.

 

Cel jest taki, ma dawac rade pod wiatr 5m/s, wzniszenie wzgledem ziemi minimum 45 stopni. Podejrzewam ze ten 420W by wystarczyl, na pionowe wznoszenie sa jakies szanse?

 

Wysłane z mojego LG-P700 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kieruj się tak tymi watami głownie mój silnik np wznosi egp pod kontem 90 stopni, redox pierwszy który podałeś na 100% spełni twoje oczekiwania z podanym śmigłem,a następne to już naprawdę przerost treści nad formą wszystko zależny od tego jak będziesz nim latać, pamiętać trzeba że egp to nie blizard, a silnik "Redox 1200/1300 ze śmigłem 10x6" do windowania i poszalenia w granicy rozsądku wystarczy w 150%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten silnik który Ty podawałeś ma troszke lepsze osiągi wieksza moc i kv. W sumie dylemat mam cały czas. W kazdym badz razie chyba musze sobie kupic druga maszyne po to zeby sie wyszalec i tylko do tego.

 

Caly czas mi chodzi po glowie 480W, tylko nie podoba mi sie do konca kwestia wymiany kolpaka. No i ... do 16:00 mam czas by podiac decyzje.

 

Wysłane z mojego LG-P700 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, no niech Ci bedzie. W kazdym badz razie dzieki za pomoc.

 

Teraz patrze na moc bo wczesniej patrzylem na ciag i wyszlo tak a nie inaczej. Nawet dobrze niby byl dobrany bo gdzies tam trafilem ze 200W/kg elektroszybowca, ale to malo ... na dzien dzisiejszy dla mnie za malo.

 

Wysłane z mojego LG-P700 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie.

 

Pytanko odnośnie zasilania swojego EGpro.

Dostałem w prezencie używany modelik EG PRO z taką konfiguracją:

Regulator: YEP 45A

Silnik: RAY ( brak oznaczenia, ale kawał krowy )

Śmigło: 9x6 (składane)

 

Wstępnie poszukałem i widzę że jest to dość mocny zestaw do napędu.

I tu mam pytanie:

Jaki pakiet użyć 2s czy 3s

Mam na oku:

ZIPPY 2200 2s 20C czy może odrazu wziąć 3s

 

Pomożecie, bo chcę zamawiać paczkę z HK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja latam na 3s 2200 i 25C, ale mam dość słaby silnik (jeszcze). W każdym bądź razie przy takim zestawie który jak twierdzisz jest "mocny" 20C może być za mało. Tym bardziej w sytuacji gdy 20C pakietu jest pewno mniejsze w rzeczywistości jak na naklejce. Wytrzymać pewno wytrzyma, ale możesz zajechać pakiet szybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.