Skocz do zawartości

Extra 330 SC Pilot Rc


Rekomendowane odpowiedzi

wywalenie rury od przewodow (wazy az 40g) niweluje prawie 100g na domku silnika, wiec da sie uszczuplic troche. Wszystko pchaj jak najbardziej do przodu. A powerboxa to nawet przed zbiornik paliwa. Jezeli to RCGF z nowym mocowaniem (styl da60)to dystanse do silnika pasuja idealnie od eme70 (kupisz na aliexpress). Na wysokosc jak najlzejsze dzwignie serw. Kadlub jest bardzo dlugi za srodkiem cieżkości wiec kazdy gram dodatkowo na ogonie ma ogromne znaczenie. Trzymam kciuki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Postaw mi kawę na buycoffee.to

o fajnie, milo przeczytac post kogoś kto już wywazyl extre 92' na jednocylindrowce :) Mi sie udalo ale z ceregielami i to sporymi :) Srodek cuezkosci jest zaznaczony w modelu tylko jednocylindrowki sa za lekkie :) Ustawienie srodka ciezkosci to sprawa raczej indywidualna - kazdy lubi inaczej. Bez ceregieli ten model w locie odwroconym bedzie szedl do gory :) Ale jak sie czlowiek pokusi o ceregiele to lata pieknie :)

ps. wyprobowalem jedno i drugie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oblatałem owszem ;) niestety filmu nie ma ponieważ byłem sam. Model przewidywalny bardzo fajnie się prowadzi, nie jest szybki ale za to bardzo zwinny i "ostry". Silnik w dotarciu takze jak narazie sie nie wypowiadam poniewaz nie było żadnych wariacji z wiadomej przyczyny. Pozostaje tylko kwestia dostosowania prawidlowego wywazenia i pozostanie cieszyc się lotami.

post-16748-0-09001300-1529484675_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Drodzy użytkownicy EXTRY 330 :) jak sprawują się Wasze modele, jaka waga do lotu i jak sytuacja z środkiem ciężkości (w jakim miejscu) Zaznaczone przez producenta? Jeśli tak to z dwucylindrówką musiałbym wszystko dać na ogon. Na rurze skrzydła model jest nadal za ciężki na przód. 

Z kolegą mamy dwie Extry 2,34m. Jedna z silnikiem DA60 a druga EME70 i wagowo jest lekka załamka w obu przypadkach. Jedyne co zostało wymienione to podwozie na dural. Niestety to oryginalne podczas kołowania na trawiastym lotnisku mocno się wyginało i węgiel popękał wzdłuż goleni. Nie piszę na razie wagi naszych modeli, chciałbym zobaczyć czy ktoś się przyzna do przekroczenia magicznych 9kg w tej wielkości modelu :) Fotkę rozmieszczenia wyposażenia zamieszczę wieczorem. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak można też dołączę się do tematu w Centrum tez jest jedna Extra 330, ja ma u siebie Saito FG-57  niedawno, oblatałem mam zamontowane dwa pakiety wzdłuż zbiornika paliwa lipol 2200 oraz mały lipol 1300 na zapłon z przodu przed zbiornikiem. Jeszcze nie warzyłem ale waga tak około 8.5kg, przy takiej konfiguracji jest trochę za ciężki na przód pozdrawiam

post-4408-0-84354300-1534941157_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.