Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem nie wiem co wybrać!

silnik reyc2830 pelikan regulator akumulator

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 pawel0192

pawel0192
  • Modelarz
  • 25 postów
  • Age: 20
  • GG:
  • SkądLubin
  • Imię:Paweł

Napisano 23 wrzesień 2013 - 06:14

od dluzszego czasu mam problem co mam dokupic do mojego silnika http://www.sklep.mod...2830-12-pelikan . Niewiem jaki wybrac regulator i baterie odpowiednia do niego. jestem poczatkujacy wiec prosze o takie rady :D
  • 0

#2 przemo

przemo
  • Modelarz
  • 1774 postów
  • SkądBalin
  • Imię:Przemek

Napisano 23 wrzesień 2013 - 07:03

Pawle takim jeszcze jednym istotnym aspektem jest sam model o którym nic nie napisałeś a wtedy z pewnością coś się pomoże ... jak jesteś początkujący to powinieneś zacząć od czytania działu od czego zacząć i tam założyć ten temat. Bo tutaj wprowadzasz niestety ale bałagan.
  • 0

#3 robertus

robertus

    Depronowe Siły Powietrzne

  • Modelarz
  • 10930 postów
  • Age: 46
  • SkądJelcz-Laskowice
  • Imię:Robert

Napisano 23 wrzesień 2013 - 10:18

Regulator na pewno 25A lub nieco większy.
Pakiet to zależy od wielu czynników, wielkości modelu, jak długo chcesz latać itp.
Na pewno musi dać te 25A, czyli np pakiet 3S1300mAh 30C
  • 0

#4 pawel0192

pawel0192
  • Modelarz
  • 25 postów
  • Age: 20
  • GG:
  • SkądLubin
  • Imię:Paweł

Napisano 23 wrzesień 2013 - 14:45

To skoro regulator może być większy od 25A to może być ten -http://www.sklep.mod...30b-bec-pelikan . akumulator mógłby być ten http://www.sklep.mod...ray-g3-air-pack?
  • 0

#5 skraf

skraf

    ja to się nie znam...

  • Modelarz
  • 785 postów
  • Age: 23
  • GG:
  • SkądSopot
  • Imię:Rafał

Napisano 23 wrzesień 2013 - 16:27

Tak jak Kolega wyżej wspomniał - napisz jaki masz model.
Natomiast regiel będzie dobry.
  • 0

#6 pawel0192

pawel0192
  • Modelarz
  • 25 postów
  • Age: 20
  • GG:
  • SkądLubin
  • Imię:Paweł

Napisano 23 wrzesień 2013 - 17:00

rwd-5 by skazoo

mam jeszcze pytanie, skoro do regulatora podlacza sie zasilanie to do odbiornika musi byc jaki osobny w sesie ze musza byc 2 czy jak, bo nie rozumiem
  • 0

#7 idfx

idfx
  • Moderatorzy Forum
  • 5035 postów
  • Age: 38
  • GG:
  • SkądHanoi/Vietnam
  • Imię:Kacper

Napisano 23 wrzesień 2013 - 17:17

W regulatorze jest stabilizator napięcia 5V (UBEC, SBEC itd.) i z niego wychodzi kabelek, który dołączasz do odbiornika i ten już jest zasilony.
  • 0

#8 skraf

skraf

    ja to się nie znam...

  • Modelarz
  • 785 postów
  • Age: 23
  • GG:
  • SkądSopot
  • Imię:Rafał

Napisano 23 wrzesień 2013 - 17:20

Na moje ten pakiet będzie dobry. Widziałem nawet w tym modelu do 2200mAh Lipole.
Ten cienki kabelek co wychodzi z regla od lewej strony podpinasz do odbiornika i to jest zarazem zasilanie i sterowanie obrotami.
  • 0

#9 pawel0192

pawel0192
  • Modelarz
  • 25 postów
  • Age: 20
  • GG:
  • SkądLubin
  • Imię:Paweł

Napisano 23 wrzesień 2013 - 17:31

czyli to sie podlacza w odbiorniku do ktoregos kanalu czy na zasilanie tam gdzie binduje
  • 0

#10 skraf

skraf

    ja to się nie znam...

  • Modelarz
  • 785 postów
  • Age: 23
  • GG:
  • SkądSopot
  • Imię:Rafał

Napisano 23 wrzesień 2013 - 17:34

Podłączasz do przypisanego kanału dla gazu i wszystko powinno działać.
Pamiętaj, że najpierw włącza się aparaturę, a dopiero potem podłącza zasilanie w modelu.
  • 0

#11 pawel0192

pawel0192
  • Modelarz
  • 25 postów
  • Age: 20
  • GG:
  • SkądLubin
  • Imię:Paweł

Napisano 23 wrzesień 2013 - 17:51

chce kupic sobie aparature turnigy 9x 9Ch ale nwm czy jest warta ceny okolo 400 zl, jak by ktos mial to prosilbym o opisanie jak sie sprawuje
  • 0

#12 skraf

skraf

    ja to się nie znam...

  • Modelarz
  • 785 postów
  • Age: 23
  • GG:
  • SkądSopot
  • Imię:Rafał

Napisano 23 wrzesień 2013 - 17:55

ale nwm czy jest warta ceny okolo 400 zl

Drogo. Na Alledrogo widziałem nówki za nieco ponad 300zł.

jak by ktos mial to prosilbym o opisanie jak sie sprawuje

Kto szuka nie błądzi... Co jak co, ale o niej wszędzie jest.
  • 0

#13 macowca

macowca
  • Modelarz
  • 334 postów
  • Age: 21
  • GG:
  • SkądKołobrzeg
  • Imię:Szymon

Napisano 23 wrzesień 2013 - 18:01

Wielu modelarzy ją chwali, ponieważ jest warta swojej ceny. Jednak ja polecam jej nowszą wersję czyli Turnigy 9xr. Opinie o niej są zróżnicowane, z początku pewnej liczbie osób trafiały się felerne sztuki, w których np. po krótkim czasie uzytkowania przestawały działać przełączniki. A ja miałem farta i trafiłem na doskonały egzemplarz, w którym jeszcze (podkreślam jeszcze, bo z chinszczyzną nigdy nie wiadomo :D ) nic się nie zepsuło. :)
Od razu dam linka do mojego zestawu:
Turnigy 9xr - http://www.hobbyking...No_Module_.html
Moduł z odbiornikiem, który używam w 9xr - http://www.hobbyking...V8FR_II_RX.html
  • 0

#14 pawel0192

pawel0192
  • Modelarz
  • 25 postów
  • Age: 20
  • GG:
  • SkądLubin
  • Imię:Paweł

Napisano 23 wrzesień 2013 - 18:09

nad tym tez sie zastanawialem, i widzialem na tym hobbykingu i juz byl dzien w ktorym zamawialem lecz odzucal mi karte wiec mam problem i nie moge z tamtad tego zamowic. ale jak by sie udalo to w jakim czasie paczka dochodzi
  • 0

#15 macowca

macowca
  • Modelarz
  • 334 postów
  • Age: 21
  • GG:
  • SkądKołobrzeg
  • Imię:Szymon

Napisano 23 wrzesień 2013 - 18:21

To trzeba przelać pieniądze na PayPal, a tam możesz sobie przewalutować na dolary i zrobić przelew dla hobbykinga.
Co do przesyłki to zależy. Jeśli zamówisz w czasie, kiedy w hobbykingu jest jakieś święto, to możesz czekać nawet miesiąc. A jeśli zamówisz, wtedy gdy nie ma świąt, to powinna przyjść w ciągu 2 tygodni.
  • 0

#16 pawel0192

pawel0192
  • Modelarz
  • 25 postów
  • Age: 20
  • GG:
  • SkądLubin
  • Imię:Paweł

Napisano 23 wrzesień 2013 - 18:26

Okej dzieki, to postaram sie tak zrobic
  • 0

#17 GEX999

GEX999

    3D pilot

  • Modelarz
  • 1085 postów
  • Age: 22
  • SkądMielec
  • Imię:Bartosz

Napisano 23 wrzesień 2013 - 19:09

Chciałbym zwróć uwagę, że Robert, wg mnie słusznie, proponował pakiet 3S, a podany przez Ciebie Pawle to pakiet dwu-celowy (2S). Moim zdaniem , do Twojego RWD znacznie lepszy będzie pakiet 3S.
  • 0

#18 pawel0192

pawel0192
  • Modelarz
  • 25 postów
  • Age: 20
  • GG:
  • SkądLubin
  • Imię:Paweł

Napisano 23 wrzesień 2013 - 20:24

czym sie wg rozni 2 od 3?
  • 0

#19 robertus

robertus

    Depronowe Siły Powietrzne

  • Modelarz
  • 10930 postów
  • Age: 46
  • SkądJelcz-Laskowice
  • Imię:Robert

Napisano 23 wrzesień 2013 - 20:28

przeczytaj ten watek
http://pfmrc.eu/inde...lipole-pakiety/
  • 0

#20 pawel0192

pawel0192
  • Modelarz
  • 25 postów
  • Age: 20
  • GG:
  • SkądLubin
  • Imię:Paweł

Napisano 23 wrzesień 2013 - 21:41

nwm czy jest na forum bo nie czytałem za dużo ale jak się oblicza wielkość śmigła, np. co znaczy 10"x6"
  • 0



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: silnik, reyc2830, pelikan, regulator, akumulator

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych