Skocz do zawartości

Fokker DVII


Deem

Rekomendowane odpowiedzi

Przyjmij Irku wyrazy współczucia T_T .

Wcześniej łudziłem się, że pomyliły Ci się daty i zafundowałeś nam przedwczesny żart primaaprilisowy :shock: . Jednak rzeczywistość jest mniej żartobliwa. Szkoda modelu- może jakiś Szwed go odeśle :roll: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 40
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
  • 3 miesiące temu...

Oblot modelu coraz bliżej. Waga z elektroniką zamknie się poniżej 4kg co da około 56g/ dcm2. Czyli nie tak źle.

Po długich „bojach” z przygotowaniem folii do pokrycia efekt po oklejeniu poniżej. Zostało jeszcze parę detali do skończenia; atrapa silnika, obicie kabiny, zastrzały statecznika i olinowanie. Później montaż pampersa i w górę.

 

Obraz%20005.jpg

Obraz%20006.jpg

Obraz%20008.jpg

Obraz%20009.jpg

Obraz%20023.jpg

Obraz%20031.jpg

Obraz%20032.jpg

Obraz%20041.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś w sieci znalazłem schemat lozenge w formacie dxf. Import do Corela i nadanie kolorów (CMYK) wg. wzorów umieszczonych na jednej ze stron które wcześniej podałeś (dokładniej w plikach tutaj ). Później powielenie do potrzebnego rozmiaru folii i naniesienie szachownicy.

Jeśli potrzebujesz; gotowe pliki do dyspozycji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żaden problem. W zasadzie niewiele jest do pisania. Największym problemem było ciągłe noszenie próbek różnych folii do f-my poligraficznej i tłumaczenie o co chodzi nim osiągnięto zadowalający efekt. Praktycznie wszystko można wydrukować o ile Panowie przy "drukarce" są chętni do współpracy. Jak chcesz zamieszczę foto już "zamalowanej" folii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Folia to standardowy biały oracover, inne się nie sprawdziły. Po rozgrzaniu farba robi się elastyczna i łatwo ją zetrzeć, trzeba więc obkurczać folię przenosząc żelazko. Gdy folia ostygnie farba odzyskuje swoje właściwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
  • 1 rok później...

Udało mi się scalić dwa tematy i teraz jest wg mnie, jak być powinno. W mojej także opinii, film nie oddaje rzeczywistej prędkości modelu, a ją pozornie zwiększa. Znam to z własnych doświadczeń latania i filmowania naszego Duka czy Bristola. Nie wiem też, dlaczego tak się dzieje. No i pytanie do Daniela? Jaki silnik wsadziłeś do swego Fokkera, bo jakoś tego nie zauważyłem? Moim zdaniem jest to jakieś 15 cm3 w OS lub ASP? Co do możliwości skorzystania z Twoich doświadczeń Danielu w malowaniu czy robieniu deski przyrządowej , zgłoszę się na pewno, wcześniej anonsując telefonicznie swą wizytę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.