Skocz do zawartości

Lotki jako klapy


Nifir
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, zastanawiam się, jak w modelach, które nie mają klap spisywałyby się do tego lotki. Każde serwo musiałoby mieć osobny kanał by nie działały zawsze przeciwstawnie i w aparaturze zakodowaną synchronizację kanałów by tak działały w trybie normalnym. Dopiero w przypadku zmienienia przełącznika obydwie lotki szły by do dołu. Nie mam doświadczenia w lotnictwie, więc proszę o łagodną odpowiedź. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Wszystko zależy od aparatury. Mówisz dokładnie o "klapolotkach". Niestety jest jeden mankament tego rozwiązania. Jeśli model leci nam na skrzydło podczas lądowania, kontrujemy. Wtedy jedna lotka równa się z profilem, a druga nadal jest wychylona w dół powodując dalsze przechylanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od aparatury. Mówisz dokładnie o "klapolotkach". Niestety jest jeden mankament tego rozwiązania. Jeśli model leci nam na skrzydło podczas lądowania, kontrujemy. Wtedy jedna lotka równa się z profilem, a druga nadal jest wychylona w dół powodując dalsze przechylanie.

Zanim udzielisz tak bzdurnej odpowiedzi to może nabądź trochę doświadczenia i wiedzy.

Jak wspomniał poprzednik - chyba zgadywał - ta funkcja to klapolotki. W tej chwili chyba nie ma już nadajników bez tej funkcji. Konfigurując ustawienia nie ustawia się wychyleń lotek jako klap by uniemożliwiły działania podstawowego jako lotek. Więc będzie bezpiecznie ale...Część kolegów uważa, że funkcja klapolotki może utrudnić loty zwłaszcza mało doświadczonym.

Ja osobiście nie mam wyrobionego zdania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim udzielisz tak bzdurnej odpowiedzi to może nabądź trochę doświadczenia i wiedzy.