Skocz do zawartości

Copter v-tail budowa


cyrax_ojz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

będzie to mój drugi copter dla którego właściwie zdecydowałem się spróbować i zobaczyć o co chodzi w tym całym szale na coptery  pierwszym był quadro zbudowany w oparciu o tanioche z HK

 

 

teraz przyszła pora na zbudowanie coś samemu :)

 

z racji tego iż jestem kompletnie zielony bazować będę na czymś takim: Hunter V-tail

 

rozmiar 450

Silniki 28mm 1500kv

śmigła 8"

regulatory 20A

bateria 2200mAh

 

materiały: sosna 10x10, sklejka 2,5mm, laminat szklany, śrubki m3

 

o ile mocowania silników i nóżki udało mi się wyciąć u znajomego z resztą trzeba będzie sobie poradzić samemu :

 

post-3050-0-72909800-1403971035_thumb.jpg

 

tak to mniej więcej wygląda :)

 

post-3050-0-27177400-1403970222_thumb.jpg

 

post-3050-0-52272900-1403970234_thumb.jpg

 

post-3050-0-59626400-1403970244_thumb.jpg

 

cdn...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

zapomniałem o tym napisać płytka sterująca to kk2.1.5

 

przeszczep będzie z tego:

 

post-3050-0-87276600-1404162213.jpg

 

czas lotu wynosił jakieś 6 minut na pakiecie 2200 3s co będzie z tym się zobaczy

 

koszty są minimalne 2 listwy sosnowe i kawałek sklejki

 

najwięcej kosztował laminat 15pln a cięcie miałem gratis :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maciej nie gadaj że przez noc zbudowałeś coptera. Strasznie pokraczny ale fajny bo inny.

 

w sumie tego kolorowego 3 dni bo malowany był 3 razy :) zwykły można zrobić nie śpiesząc się w 4 godziny

 

czas lotu nie uległ zmianie względem zwykłego X-a

 

inność była głównym założeniem i się udało i do tego jeszcze całkiem nieźle lata :) w weekend może będzie czas na nakręcenie jakiegoś filmu