Skocz do zawartości

Jak wyregulować v911


Kamon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

właśnie przyszedł do mnie v911 odpaliłem go i ściąga go na lewo i do tyłu.

 

Jak mam go wyregulować wiem do czego służą trymer po prawej stronie pilota ale nie wiem do czego te po lewej?

 

Czy do każdego egzemplarza jest jakaś unikalna kombinacja przesunięć czy do każdego inna, jeśli taka samo to może ktoś ją podać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Podejrzewam że tak na prawdę nie trzeba go regulować , myślę że za wolno podnosisz go do góry i poduszka powietrzna cię spycha . Dodaj troszkę gazu niech wirnik ruszy a potem zdecydowanie gaz do polowy i ma w miarę wisieć chyba że wtedy gdzieś baaardzo będzie uciekał to się reguluje a tak to w sumie male ruchy wykonujesz cały czas ... w końcu  jesteś pilotem   :) !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mam go wyregulować wiem do czego służą trymer po prawej stronie pilota ale nie wiem do czego te po lewej?

 

Czy do każdego egzemplarza jest jakaś unikalna kombinacja przesunięć czy do każdego inna, jeśli taka samo to może ktoś ją podać?

 

Jak już Patryk pisał każdy model ma indywidualne ustawienia.

Wznieś się nim i trymuj aż otrzymasz zadowalające efekty. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mode 2 to pełne wychylenie serw czyli heli powinien się robić szybszy i bardziej nerwowy . Jak opanujesz mode 1 i mode 2 to można jeszcze przełożyć snapy na tarczy sterującej ale to może potem , lata jeszcze szybciej :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mode 2 to pełne wychylenie serw czyli heli powinien się robić szybszy i bardziej nerwowy . Jak opanujesz mode 1 i mode 2 to można jeszcze przełożyć snapy na tarczy sterującej ale to może potem , lata jeszcze szybciej :)

 

Czy aby na pewno? Jakoś mi w głowie siedzi że mode 1 od 2 różni się jedynie zmianą funkcjonalności drążków

1534_txmodes_1.jpg

 

Dodatkowo lepsze zobrazowanie co za co odpowiada w heli na mode 1 i 2 :)

400px-Helicopter_control_configurations.

 

 

475550955_345.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Snapy są zaczepione na tarczy sterującej na kulkach które są bardzo blisko tarczy jest też tam komplet kulek odsuniętych od tarczy . Wyczepiając je i mocując na tych bardziej oddalonych maszyna dostaje lepszego kopa (nazwijmy to tak ) . Jak zdjąłeś tak załóż nie okręcaj nimi bo je wydłużysz albo skrócisz i wtedy będzie latał sobie w któraś stronę .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze "snapy" były ustawione na te dalej od środka, a po drugie trzeba było go "wytrymować".

A co najważniejsze nauczyć się nim latać. ;)

Tylko muszę jeszcze zrobić coś z podwoziem bo strasznie sprężynuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podwozie sprężynuje bo producent to przewidział, jest to swojego rodzaju amortyzacja, chroni przed uszkodzeniem modelu.

Trymowanie modelu to oczywista oczywistość ;)

 

 

A co najważniejsze nauczyć się nim latać.  ;)

Trzymam kciuki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.