Skocz do zawartości

katana artex dobór elektroniki


Grubyzzz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam powolutku składam swojego pierwszego balsiaka kadłub mam już gotowy, wziąłem się za ster kierunku stateczniki itp. oklejać będę chyba oracalem 551 bo oracover strasznie drogi ale z tym to chyba sobie poradzę. Piszę w sprawie elektryki ponieważ jestem trochę zielony w tych sprawach, czy mogli by mi koledzy zaproponować jaki silnik,regulator ,serwa, wyposażyć to latadło oczywiście w rozsądnych pieniądzach na forach czytałem żeby zkładać serwa mini inni zaś polecają standard sam już nie wiem, a co do regulatora to co to jest ten bec bo są z wbudowanym i osobno i tutaj tez nie wiem w którą strone iść więc proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

czyli serwa micro? i czy na pewno wystarczą a co do regulatora to czy on poradzi sobie z 4s w przyszłości? I wutlumaczcie mi jeszcze dlaczego domek pod silnik ma jedną wrege krótsza a drugą dluzszą przeciez jak przykrece silnik to on po prostu nedzie krzywo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lekko przyklejasz na zimno żeby się folia modelu trzymała, grzejesz suszarką i przeciągasz palcem po folii w kierunku na zew. pozbywając się bąbelków powietrza. jak się mocno nagrzeje to zmarszczki same się ściągną. ta folia ma wadę bo jest ciężka i od słońca się ponownie marszczy w miejscach gdzie "wisi w powietrzu"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale w jakim sensi sie marszczy od słońca bo nie ukrywam że mnie trochę zmartwiłeś i teraz się boję że jak okleję to po tygodniu będę miał flaki na skrzydłach i podpowiedzcie mi jeszcze jakie macie patenty na mpcowanie skrzydel oprocz tej rurki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach