Skocz do zawartości

Coś do latania po boisku


Kaspian
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie!

W modelowaniu jestem dość zielony, sprzętu mam tyle co nic, ale... Chodzi za mną zabawka którą mógł bym zabrać na boisko. Mam kompletne wyposażenie które waży równo 150 g i zielone paskudztwo. Najchętniej widział bym jakiegoś myśliwca WWII, może trochę przeskalowanego jeśli chodzi o proporcje skrzydeł itp. Nigdy nie tworzyłem też wielopłata, a wydaje mi się to ciekawe.

Do tej pory bawiłem się Pionieerem (1,4),  Esiakiem (0.8) i depronowcami koło 1m. Chciał bym zejść do mniej więcej pół metra i utrzymać nie za wysoką prędkość. Czy jest to możliwe? Jakieś przykłady?

Pozdrawiam i liczę na szybką odpowiedź!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

PK999 Dziękuję za zainteresowanie. Prześledziłem twój temat już wcześniej. Super robota!

Co do wagi wyposażenia - to jedyne czym dysponuję, więc chciał bym się dowiedzieć za co jest sens się z tym brać. Jak nisko można zejść z gabarytami, aby prędkość i zwrotność wystarczały na zabawę na boisku. Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzę Elkojote żeś powiedział co wiedział. ; )

Skoro esiak waży pod 400 g i ma 80 cm to z wagą płatowca koło 50 g + 150 g bebechy coś rozmiarów 60 cm powinno być w miarę sterowne, prawda? Czy będzie latało jak turbo cegła? Doświadczeni modelarze, zapraszam do tablicy. ; )

Pozdrawiam serdecznie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pełnowymiarowym ESA, lecz dość lekkim bo 300g, latałem na obrębie swojego "lotniska" 100x50m.

Prostą robie w 3s bo jeszcze trzeba kilka metrów na zakręt. Ale dla mnie to nudne latanie. Po 2 pakietach w ograniczonej przestrzeni aż chce sie wyrwać dalej. Aby przyjemnie latać koło nogi pakupiłem quadokoptra. Latam nim jak płatowcem - praktycznie bez zawisu. To się sprawdza na miejscówkach nawet 20x10m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach