Skocz do zawartości

Wicherek 25 w wykonaniu endriuRC.


endriuRC
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jakoś mnie naszło ostatnio co by nie zrobić klasyki modelarskiej czyli Wicherka 25.

 

Dlaczego wersja 25? A no dlatego że wersja 15 wydawała mnie się troszke za mała a wersja 25 w sam raz, ani za duży ani za mały.

 

Model będzie posiadał Ster wysokosci, kierunek jak i lotki. Nie lubię latać bez lotek także nie chciałbym też zrobić modelu którym nie będe "umiał" latać.

 

Silnik jaki do niego wsadzę to OS lub ASP 3-4ccm, no chyba że polecićie mi jakiś inny.

 

Plany wydrukowałem, studiuję je teraz.

 

Budowę zacznę od skrzydeł, potem zacznę robić usterzenie jak i na końcu sam kadłub.

 

CDN...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Zacznij od przeczytania książki ''ABC miniaturowego lotnictwa'' autorstwa Schiera a uwierz mi, że nie będziesz miał pytań. Księga leciwa, lecz przekazuje ogromną wiedzę :-)

jak poszukasz to możesz znaleźć w PDF'ie 

 

Jakie pokrycie? 

 

Oczywiście kibicuję :-)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

L to cięciwa skrzydła. Ale u mnie jest inaczej i też lata, zaraz Ci pomierzę :-)

EDIT:

Mój Wicherek ma cięciwę skrzydła 235mm, lotka ma wymiary 305x75mm.

Dziekuje bardzo jak będe robił skrzydło to jeszcze się zapytam jaka wielkość lotki by była najlepsza.

 

 

Zacznij od przeczytania książki ''ABC miniaturowego lotnictwa'' autorstwa Schiera a uwierz mi, że nie będziesz miał pytań. Księga leciwa, lecz przekazuje ogromną wiedzę :-)

jak poszukasz to możesz znaleźć w PDF'ie 

 

Jakie pokrycie? 

 

Oczywiście kibicuję :-)

 

Ok, będe szukał i przeczytam. Pokrycie pewno folia modelarska (koloty wicherka czarno-czerwony). Dlaczego czarno-czerwony?

 

A no dlatego iż miałem toto-1 w takich barwach i bardzo podobał mi się w locie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach