Skocz do zawartości

Bagnet-większy wznios


janegab
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to

A ja pytam o SC jaki masz w Respekcie ;) a Ty sie migasz. I bajasz bajki...

A co do kąta to pewnie linijki w cm nie masz?

Zgadłeś  -  bo  Ty wszystko wiesz .bo  jesteś dobry.....kombinowalem dziś rownież    zabrałem  karton pod kolana  by  grzebać   a   linijki nie zabrałem ...było błocko  w ktorym ugrzazłem   akcja lina  itp ...ale  dzien przyjemny  nie rozpakowalem się bo jutro powtorka  z deszczem  zobaczymy   mam   kilka fajnych spostrzezen z bagnetem o zwiekszonym  wzniosie .  Spoko.Pozdrawiam    A  SC  w respekcie  znasz  masz papiery  od Leszka  ...wiesz co pisze he..he..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Janek nie pierdziel. Jaki masz SC? Cieżko napisać? Podajesz wspaniałe rady a nie chcesz podać podstawowej informacji? Ja nie latam na SC jaki podaje producent i chciałbym wiedziec jaki masz. Moze bedzie to pomocne w ocenie ze po jednym locie juz wiesz ze wiekszy wznios skrzydeł jest taki super :/ a chcesz wiekszy...

Jestes juz w domu i spokojnie mozesz podać wznios bagnetu w mm

Zacząłeś wątek to chętne posłucham jakis merytorycznych informacji. A nie bajek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Janek wczoraj przeczytał prośbę o konkretne informacje nt zmian i zamilkł. I to juz niestety kolejny raz.

Pierwszy raz "propagował" na tym forum Falcona typu świński ryj. Była prośba żeby napisała jaki ma ŚĆ po zmianach - oczywiście nie napisał. Czyli praktycznie cała propozycja nie zawierała dość istotnych informacji - co i jak ona zmieniła. Tak na ŚĆ oko to doszedł w okolice 52-55mm. Ciekawe jak miał ustawiony statecznik... Jak dla mnie Falcon przy takim ustawieniu lata jak muł i nie warto kupować laminata żeby taki setup zastosować - lepiej kupić model do latania w termice lub pozostać przy piance. Efekt będzie analogiczny. Ale może sie myle. Nie wiem bo nie było żadnych obiektywnych danych.

W tym wątku Janek sie podnieca jak to pięknie model lata przy zmienionym bagnecie. Przy czym:

1. Na tym bagnecie z pierwszego wątku, Janek poleciał pierwszy raz dopiero wczoraj (mimo że wcześniej pisał że latał). Czy jest tak niezły czy ściemnia że ma fajne spostrzeżenia z bagnetem. Ja po pierwszych kilku lotach nie jestem w stanie jednoznacznie ocenić czy zmiana ma sens, a Jano tak otwarcie pisze że ma. Dla mnie jest to bardzo zastanawiające.Chyba że wznios jest tak duży że model traci swoje zalety modelu "zboczowego" czyli prędkość, zwrotność oraz neutralny charter. Ale po co wtedy kupować taki model?!?! Przecież ma Toxica który lata stabilni jak skała - ale nie z powodu że ma większy wznios, tylko że jest inaczej zbudowany.

2. Oczywiście Jano nie chce wziąć linijki i zmierzyć wznios bagnetu, żebyśmy wiedzieli o ile ten wznios sie zmienił. A to zajmuje raptem 30 sek plus 30 na napisanie informacji. Nie rozumiem tego. Jakaś tajemnica czy utajnienie wyników obliczeń?

3. Jano permanentnie nie chce podać informacji o ŚĆ jaki ma w tym Respekcie (jak i w innych modelach). Dzieli sie swoimi pomysłami a nie chce podać bardzo podstawowej informacji. Przecież w ten sposób bardzo ładnie będziemy sie mogli odnieść do tego jak ustawiony jest model. A może wystarczy trochę zmienić ŚĆ i model będzie latał podobnie jak po niewielkiej zmianie kąta wzniosu skrzydeł? A może wtedy zmiana bagnetu nie ma sensu?

 

Ma ktoś jakieś pomysły dlaczego Jano usilnie nie chce podawać ŚĆ jaki ma w modelach czy nie chce podać wzniosu nowego bagnetu? Przecież tym wszyscy koledzy się tym dzielą, szczególnie gdy wprowadzają tak istotne zmiany w modelach. Jak my mamy ocenić te zmiany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wnikając w sens całej dyskusji bo przecież to forum dyskusyjne a sensu wypowiedzi nie rozumiem ;), zdarzają się tak prozaiczne sytuacje że jest awaria domowej sieci bo dostawcy przerwali kable (miałem tak w święto 11 listopada i przeciągnęło się do 12), mi osobiście czasami nie chce się zaglądać do komputera bo jestem zajęty czym innym, nie ma nigdzie obowiązku natychmiastowej odpowiedzi na dyskusje itd.

Nie żebym kogoś bronił ale czasem tak już jest. :D

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bagnet No 2 -ułozony porównawczo z e standartem   i   kilka  fotek  z zamontowanym  w respekcie.  Jurek zapraszam  w niedzielę na Teresewo zobaczysz - pomierzysz kont wzwodu  -  obadasz  środki cięzkosci i czystosci - oblatasz   co  tu  opisywać  to widać..   :lol: IMG_2579.jpg

 
IMG_2581.jpg  do Shock  zwróciłem uwagę  na spasowanie     skrzydel przy kałubie  jest  OK..bez  szparki   ;)     DSCN2088.jpg
 
IMG_2582.jpg
 
IMG_2587.jpg   poniżej    fotka  Teresewo na sobotę..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i się nie dowiemy, czy zwiększony wznios coś pomaga Jankowi w lataniu. Trudno, widocznie nie warto go robić jeżeli Janek do dzisiaj się zastanawia czy latał modelem z normalnym wzniosem, czy też tym większym. No, ale pewnie jak jest radocha to wielkości wzniosu się nie czuje :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...eee...nie wiem co powiedziec...kiedys był taki film o szpitalu i taka sentencja o gołębicy.....

Toz to prawie 5 stopni!

Niestety rozwiązania proponowane przez Janka do modeli latających na zboczu sa żałosne...

Proponuje wątek przenieść do działu DLG/HLG :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jurek oferowaleś    sprzedż  - wcześniej   TOXIKA.. pozniej   Respekta..pisałes   że " szybko   latajace "   a dlaczego  takie  POTŁUCZONE...eee...nie  wiem  co napiasać  ,,,ha..ha... :lol:   Popatrz  ile  lat  mistrzowie  swoimi  latają..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety Janku ja wiem jaka jest Twoja wiedza na temat latania na zboczu i jak "latasz". Ci którzy choc troche latali a przeczytali co piszesz i co robisz, niestety tez juz beda wiedziec.

A co do modeli...moje modele w porównaniu z Twoimi sa ledwo tknięte. I nie prowokuj, bo wiem o tym co "wyczyniasz" na zboczu znacznie wiecej niz Ci sie wydaje.

A jak ktos chce zobaczyć mnie i kolegów to zapraszam w niedziele na klif do Ruska. Bedzie latanie na Swiatowym poziomie. A czemu tak pisze...zapraszam. Zobaczycie. A i na pewno odpowiemy na wasze wszystkie pytania ;) potem możecie pojechać i pokibicować Jankowi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kto  kaze  Jurkowi  latać  na takim  bagnecie ... ja mam  3 rodzaje - słuza mi do zabawy... w  zaleznosci  od  warunków.... a nie  do zawodow  o  " śmierć i zycie  "   :)    Najpierw  "wierci mi w brzuchu"  bym podal mu   śr.cieżkości   w  podczas  latania  na  1-szym  bagnecie  -   a   kazdy  lata  jak mu pasuje    ja  staram sie  modeli nie  "walić  w kora"...   nie  pasuje  mi  bagnet  ten  zmieniam na inny  ale trzeba je mieć.. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Janek. Juz pisałem. Zmien midel. Respect to trudny model i nie dla każdego. A nie rób idiotycznych rozwiązań. I nie publikuj tego bo jeszcze ktos pomyśli ze tak sie lata. Masz dwa Toxici i nimi lataj. No jak naprawisz pomarańczowego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chetnie przyjadę ale nie popatrzec ale przy okazji polatac ale żeby było na minusie zahaczylbym o Czarną Gorę po.śmigac na nartach śnieg jest armatki nawaliły  dostatecznie , prognozy są na ciepełko..   Respektami lata sie owiele przyjemniej    dlatego    toxiki w odstawce  ...pomaranczowy po  lecie  już dawno  naprawiony  - latajacy - powymieniane  tryby w serwach nie ktore nowe    ale  skrzydla  zimą do naprawy  albo wymiana  /  model z 3 rąk . /   a kombinowac trzeba..  fajne  takie dyskusje  cos  sie dzieje . ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tak!Drugi bagnet do Furio 0.5*wiecej niz pierwsza wersja SC 106 i roznica jest tylko przy zakretach.Wg mnie robisz z Respekta autobus a nie model do latania na zboczu.Kezeli konstruktor przewidzi wiekszy wznios to OK,ale wszystko ma swoje granice!!!STINGER tez ma przypisane dwa bagnety(wiekszy wznios do trudniejszych warunkow),ale nie powinienes przesadzac!!! Jurek!!Szkoda nerwow!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.