Skocz do zawartości

P-61 Black Widow Mk1 z podkładów i Mk2 z EPP


japim
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jakiś czas temu w tym dziale pojawił się P61 który bardzo mi się podobał. Juz od dawna planowałem zbudować Czarna Wdowe do dużego kombatu. Ale udało mi sie skompletować wyposażenie do wersji ESA i tak oto powstaje P61 z podkładów. Kilka dni pomniejszania planów i upraszczania konstrukcji i całe plany zmieściły się na 3 kartkach A4. Profil KFM. Konstrukcja to niebieski podkład 6 mm. Trochę styroduru I klej polimerowy. Do tego 2 listewki 6x6 mm.
https://plus.google.com/photos/100044878672279005213/album/6241794353450767857

Na razie 440g bez malowania i odbiornika RC.

 

20160124_215230.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Postaw mi kawę na buycoffee.to
  • Odpowiedzi 70
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Wyposażenie:

Silnik to turnigy 2204-14t 1400 kv śmigła gemfan 7x3.5. Ciąg 513g w sumie. Mam też w zanadrzu silniki do 250 i jak te nie dadzą rady to założę wyposażenie copterowe.

Esc hyperion 12 A

Serwa 3 x HXT 900

Odbiornik Assan x6x

pakiet zippy 1300 3s 40C

 

Przy doborze napedu wzorowalem się na modelach Outsajdera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widzę skrzydło jest płaskie i laminowane tylko w natarciu - nie boisz się o trwałość tego rozwiązania?

Pomijam walkę esa bo tej model depronowy jest na straconej pozycji względem epp ale chodzi o latanie za domem dla przyjemności. Czy nie lepiej było zalaminować taśmą klejącą całe skrzydło?

 

Całkiem zgrabny model wyszedł z tego podkładu pod panele ;)

 

ms

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest dokładnie tak jak pisze Kamil. Zgodnie z zasadami model może mieć oklejona krawedz natarcia. Dałem tam taśmę naprawcza typu duckt tape. Model traktuje jako koncept tester - konstrukcji jak i właściwości aerodynicznych. Jak będzie dobrze latał to doczeka się wersji EPP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 3 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...
  • 6 miesięcy temu...

Jako że zbliżają się zawody pod Warszawą, to postanowiłem zbudować model w wersji EPP. Wersja oryginalna nie jest może demonem prędkości, ale jest bardzo zwrotna. Fizycznie model jest kopią wersji depronowej z tym, że zamiast depronu/podkładu stosuję EPP 6 i 8 mm - oczywiście kolor czarny, a zamiast listewek sosnowych będzie rurka węglowa. Szykuje się też zmiana napędu na silniki GARTT 2206-1400 zamiast 2204-1400. Fotki wkrótce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Powstał też oczywiście filmik z P-61 EPP:

 

 

W swojej obecnej wersji model nie jest odporny na bezpośrednie trafienie w skrzydło. Cały płat odrywa się od rurki węglowej i w korku wali w ziemię... Naprawa jest wbrew pozorom bardzo prosta. Inny model być może też by nie wyszedł z takiego uderzenia obronną ręką. Niestety efektem ubocznym oderwanego skrzydła jest spotkanie z ziemią - kadłubem. Pakiet chce się katapultować przez cienkie 6mm ścianki i pomimo wzmocnień węglowych po bokach i tak jest strzaskany. Da się naprawić - ale z każdą kraksą jest coraz gorzej (już 2 razy mnie tak trafili). Pozostaje mi tylko wzmocnić kadłub poprzez elastyczny bandaż (poliester nasączony polimerem).

 

Powstanie więc wersja v3 - z pełnym kadłubem (i tylko wycięcie na pakiet) - oraz z cieńszym skrzydłem (KFm 2 a nie KFm4) - bo ta dolna warstwa nie daje żadnego wzmocnienia a generuje tylko nie potrzebny opór.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.