Skocz do zawartości

WS-540 EDGE


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Udało mi się kupić prawie kompletny WS-540 EDGE (zabawka)
-aparatura 2,4 GHz (zabawkowa)
-zasięg 150 m (według producenta, sprawdzę to dokładnie przy najbliższej okazji)
-waga 45 g ze wszystkim

-rozpiętość 48 cm

-profil symetryczny akrobat

 

Mam teraz pytanie odnośnie tego co można z tym zrobić, jak mi się wydaje jeśli profil jest symetryczny to chyba nie wytwarza zbytnio siły nośnej, poprawcie mnie jeśli to nieprawda, nie znam się dokładnie, model taki powinien chyba potrafić lecieć prawie pionowo w górę, mój nie potrafi tego, wznosi się ale jest to bardzo utrudnione, mam do niego 2 ogniwa, jedno 130 mAh a drugie 350 mAh. Prawidłowe które powinno do niego iść to 180 mAh, więc wydaje mi się że na tym większym może być przeciążony sporo ale na tym mniejszym krócej ale powinien śmigać bez problemu, z racji że jest to chińska zabawka nie posiada zbyt dobrego silnika, jest na przekładni, chciałbym się zapytać czy mogły się w nim np skończyć szczotki? moim zdaniem nie wytwarza odpowiedniego ciągu i latanie takim samolotem jest trudne, myślałem nad tym aby odpiąć silnik, zostają stery kierunku i wysokości oraz lotki, można by było zrobić np 60 cm szybowiec lub cokolwiek innego? Wszystko działa prawidłowo, posiada nawet przełącznik w którym mogę ustawić bardzo małe wychylenia lotek lub bardzo duże, całość była używana i kupiona za 50 zł dlatego moje pytanie czy można to jakoś przerobić na mini motoszybowiec lub coś w tym rodzaju? bo chyba silnika nie poprawię a drugiego nie ma sensu kupować ze względu że jest to nieopłacalne a i nie wiem jaki tam silnik powinien siedzieć

post-20250-0-03547100-1489503021_thumb.jpg

post-20250-0-18502300-1489503027_thumb.jpg

post-20250-0-27841700-1489503033_thumb.jpg

post-20250-0-12151100-1489503039_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to