Skocz do zawartości

airco DH 2


pilot71
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Piękny jest.

 

Ale zaklinowanie poziomego mi się nie podoba. W 1/6 podkładałem sporo z tyłu, żeby wyszedł na zero. U Ciebie wygląda, że braknie wysokości jak go będziesz z nurkowania ciągnął...

 

A im szybciej będzie leciał, tym bardziej będzie nurkował.

 

Chyba że tylko na foto tak wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jacek, dobrze jest, będzie latał :) Na zdjęciu leży lekko na ogonie bo jest za mało podparty, wysokość jest prawie na zero. Teraz jestem z budową na etapie którego nie cierpię czyli na upychaniu elektryki. I tu pomyliłem się w kolejności bo otwory w sklejce pod silnik powinienem był nawiercić zanim zrobiłem kratownicę kadłuba, a teraz nie mieści mi się tam wiertarka. Czyli czeka mnie gimnastyka. Myślę, że w kilka dni wyrobię się z budową.

post-6922-0-73978500-1491116563_thumb.jpg

post-6922-0-51492000-1491116579_thumb.jpg

post-6922-0-34710100-1491116589_thumb.jpg

post-6922-0-65433000-1491116597_thumb.jpg

post-6922-0-47556800-1491116609_thumb.jpg

post-6922-0-24133400-1491116623_thumb.jpg

post-6922-0-32544900-1491116637_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym śmigłem to wiem od początku, ale taki silnik miałem to i takie śmigło założyłem. Po teście ustawień okazało się, że wał jest krzywy "nowy silnik, nie używany :/ ?" zmieniłem więc napęd i problem dużych wibracji zniknął, pojawiło się większe śmigło ale pomarańczowe, nie wiem czy lepiej się to prezentuje od poprzedniego. Założę kamerę i polecę, zobaczymy czy będzie trzęsło. Na ziemi nie wygląda to dobrze, nie wiem skąd biorą się te wibracje. Tak czy inaczej model jest gotowy do lotu, waga to 675 g, z czego 15 g to karabin, 20 g to atrapa silnika no i gwóźdź programu, 30 g ołowiu na dziobie. nie sądziłem że będę musiał doważać przód samolotu ołowiem, w esiakach nigdy tego nie robiłem stąd zaskoczenie. Jednak rurki węglowa swoje ważą. Za koła to mnie zabijecie ale trudno, te wymiarowe zostawiłem do prawdziwej ESA, a bowdenów nie ruszam, będą białe, w kadrze ich nie widać.

post-6922-0-13790300-1491417916_thumb.jpg

post-6922-0-96732000-1491417933_thumb.jpg

post-6922-0-30815000-1491417951_thumb.jpg

post-6922-0-50273800-1491417968_thumb.jpg

post-6922-0-51525900-1491417985_thumb.jpg

post-6922-0-80732500-1491418003_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plan byl latania z FPV - kamerka z wyposazeniem zrobia swoje...

 

Kiedys myslalem o tym, ale zeby to mialo sens to samoloty musialyby latac na skrzydlach a nie na silniku. Bo w tej chwili sa "overpowered" i manewry sa niefizycznie i nie ma mozliwosci prowadzenia normalnej walki kolowej - sa tylko fikolki i koziolki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Po kilku testach napędów model doczekał się przebudowy i oblotu. Zniknęła atrapa silnika, karabin i ołów z przodu kadłuba, wstawiłem za to kamery i wymieniłem koła. Do lotu waży 720 gramów, silnik daje 800 gramów ciągu czyli jest ok. Model nie jest więc przeładowany mocą, do zrobienia pętli potrzebuje się rozpędzić delikatnie nurkując i na prawdę lata wolno i stabilnie. Postaram się zrobić film spoza kabiny. Już wiem co powodowało wibracje-pomiędzy silnikiem a wręgą była atrapa silnika gwiazdowego, która mówiąc krótko nie była stabilnym elementem do zamocowania napędu. Wyciąłem więc ten element, przedłużyłem kadłub w kierunku ogona i problem wibracji oraz falującego obrazu w kamerze zniknął. Model jest głośny i dobrze. Na razie wrzucam kilka fotek: 

post-6922-0-16547200-1510305297_thumb.jpg

post-6922-0-68905300-1510305328_thumb.jpg

post-6922-0-40431500-1510305364_thumb.jpg

post-6922-0-02428500-1510305396_thumb.jpg

post-6922-0-34733400-1510305420_thumb.jpg

post-6922-0-99308700-1510305443_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.