Skocz do zawartości

Wicherek 10 mocowanie skrzydła


szynk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, kupiłem wycięte na frezarce CNC części do wicherka, wszystko zmontowałem, tylko mam pytanie:

Jak przymocować skrzydło? Nie wiem czy na gumkę, na sztywno czy jak? Dodam, że jestem kompletnie zielony. 

Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Witam, kupiłem wycięte na frezarce CNC części do wicherka, wszystko zmontowałem, tylko mam pytanie:

Jak przymocować skrzydło? Nie wiem czy na gumkę, na sztywno czy jak? Dodam, że jestem kompletnie zielony. 

Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję.

 

Gdzzie kupiles ten zestaw?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dalej nikt gościowi nie zwrócił uwagi że sprzedaje szajs wycięty w poprzek włókien.

Faktycznie... natchnęło mnie to do napisania opinii na jego stronie, ponieważ jak pewnie Pan pamięta miałem ten zestaw  ;)

Ustawione ma tak, że każdy komentarz musi być moderowany, ciekawe czy przyjmie to "na klatę" i go opublikuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie... natchnęło mnie to do napisania opinii na jego stronie, ponieważ jak pewnie Pan pamięta miałem ten zestaw  ;)

Ustawione ma tak, że każdy komentarz musi być moderowany, ciekawe czy przyjmie to "na klatę" i go opublikuje.

Dla zainteresowanych - komentarz został usunięty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wojtku -  to ma jakieś znaczenie przy sklejce? Pytam serio, nie znam się.

Pytanie nie do mnie, ale miałem ten zestaw w rękach, więc odpowiem.

Żeberka z balsosklejki 3mm w tym zestawie, rozpadały się w rękach, trudno było je oddzielić od deski, tak aby nie złamać, to samo z boczkami kadłuba, niestety połamały się, poza tym sztywność... beznadziejna, wyginały się na boki bardzo mocno.