Skocz do zawartości

DHC-2 Beaver z Thunder Tiger ;)


bluuu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Zżera mnie wprost ciekawość, dlaczego właśnie ( w tym wykonaniu), rozumiem że cena. Ale: pięknie  wygląda oryginał , więc  podobnie powinien wyglądać i model w skali. Prawda ? Lecz na tych zdjęciach widzę zupełnie  inny model samolotu. To moje odczucie . Nad zakupem tego zestawu zastanawiałem się nie raz, lecz zdjęcia  z ofert zawsze odwiodły mnie od podjęcia decyzji o zakupie. Być może winne są zdjęcia a model może być zupełnie OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To raczej " luzna interpretacja" .......

 

Thunder Tiger robi bardzo przyzwoite rzeczy ( uwazam ze ich dwusuwy nie sa gorsze od OS Max . Czterosuwa nie mialem ) .

Robia modele "dmuchane" z ABS  , co tez jest dosyc rzadkie w branzy. 

 Napisz jak to lata ( oczywiscie jak ulotnisz ) . Ja kiedys chcialem sprobowac ich Jupiter Sport

Pozniej polowalem na BEARCATa ( 160 cm rozp ) , ale sie wszedzie "pokonczyl" Znalazlem jednego w Norwegii , ale postanowilem , ze TYLE to im nie przeplace ( mieli o 60% drozej jak inni ktorzy juz nie mieli  :D )

post-6937-0-74795800-1516310891.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszkę czasu minęło, już wyjaśniam co mnie skłoniło ;)

Jak już wyżej wspomniano - jest to luźna interpretacja Beavera, ale na tym najmniej mi zależało.

Model to wytłoczka z ABS z paroma elementami wzmacniającymi. Ani to lekkie ani pancerne. O co zatem chodziło ?

 

Jakiś czas temu zastanawiałem się nad jakimś trenerkiem pod spalinę. I po jakimś czasie ukazał mi się właśnie wspomniany Beaver.

Spełnia kryterium górnopłata, trenerka. Co więcej, jest ciężkawy to tak aby przyzwyczaić się do innego latania.
W przypadku kreta nie będzie go szkoda.
Na początku chcę zrobić konwersję na silnik elektryczny a dopiero później zapakować tam spalinę. I tutaj też zaleta ABSu - nie będzie trzeba się cackać z wycieraniem od paliwa/spalin

 

Wychodzi na to, że wszelkie wady są w tym przypadku zaletami :)

 

Postaram się zrobić jakąś relację z tego - aczkolwiek aby nie było zdziwienia, nie będzie to zegarmistrzowska zabawa z detalami bo nie taki jest cel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To raczej " luzna interpretacja" .......

 

Thunder Tiger robi bardzo przyzwoite rzeczy ( uwazam ze ich dwusuwy nie sa gorsze od OS Max . Czterosuwa nie mialem ) .

Robia modele "dmuchane" z ABS  , co tez jest dosyc rzadkie w branzy. 

 Napisz jak to lata ( oczywiscie jak ulotnisz ) . Ja kiedys chcialem sprobowac ich Jupiter Sport

Pozniej polowalem na BEARCATa ( 160 cm rozp ) , ale sie wszedzie "pokonczyl" Znalazlem jednego w Norwegii , ale postanowilem , ze TYLE to im nie przeplace ( mieli o 60% drozej jak inni ktorzy juz nie mieli  :D )

Cześć.

 

Właśnie się męczę z Bearcatem, udało mi się go kupić za niewielkie pieniądze z Modelbazar, nie oblatany, ale już złożony - niestety. Kolega z Czech się nie popisał i robię wszystko od nowa, łącznie z poszyciem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

 

Właśnie się męczę z Bearcatem, udało mi się go kupić za niewielkie pieniądze z Modelbazar, nie oblatany, ale już złożony - niestety. Kolega z Czech się nie popisał i robię wszystko od nowa, łącznie z poszyciem.

Z poszyciem  ???     To co on z nim zrobil ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.