pauletto007 Opublikowano 2 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 Koledzy, Model nie latany prawie 4 lata. Po osratnich lotach silnik OS max 55 2T zalany srodkiem do konserwacji ModelTechnics. Dzisiaj przetarlem model z kurzu, i jak ovrocilem smiglem to jakby silnik sie zapiekl w srodku, ciezko obrocic walem a przepustnicy w gazniku nie moge poruszyc - jest zapieczona prawdoodobnie. Co zrobic zeby odblokowac pezepustnice i nie uszkodzic silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pauletto007 Opublikowano 2 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 Czyli trzeba zdemontowac caly silnik i wystarczy go zanurzyc w nitro. A uszczelek szlag nie trafi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witold_pi Opublikowano 3 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 WD 40 NA PRZEPUSTNICĘ ALBO AFTER RUN RÓŻOWY TORNADO I PUŚCI! NIE ROZKRĘCAJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pauletto007 Opublikowano 7 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 WD 40 NA PRZEPUSTNICĘ ALBO AFTER RUN RÓŻOWY TORNADO I PUŚCI! NIE ROZKRĘCAJ Witold_pi: dziś potraktowałem gaźnik czymś podobnym do WD-40. Wiadomo, że od razu nie puści i nie puścił. Mam nadzieję, że pomoże bo samym wałem praktycznie od razu było dużo łatwiej zakręcić. Liczę że i na gaźnik pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.jaro Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 Ja bym rozebral i dokladnie wyczyscil. Czasem kapiel w zwyklym oleju napedowym albo naftcie czyni cuda, tyle ze sa one agresywne dla uszczelek, wiec bez rozebrania raczej sie nie da. Ten gaznik az tak skomplikowany nie jest, by sie go nie dalo szybko rozebrac i z powrotem "do kupy" zlozyc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pauletto007 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 Środek typu WD-40 nic nie pomógł. Więc wg zaleceń zdemontowałem gaźnik i porozbierałem na części pierwsze. Korpus gaźnika wrzuciłem w kąpiel w nitro. Mam nadzieję, że to pomoże. Zajrzę jutro z rańca i zobaczę. Natomiast do wnętrza silnika nalałem After Runa od Model Technics i b. ładnie wał się kręci bez żadnych zacięć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pauletto007 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2018 EDIT Wymoczony gaznik w nitro odblokowal sie. Wysuszylem go, zlozylem do kupy i zalalem after runem.chodzi ladnie gladko. Probowalem w ten sam sposob odblokoqac gaznik z ASP 25, ale mimo ze tak samo dlugo moczy sie w nitro to jest caly czas zablokowany. Niech sie moczy dluzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2018 Podgrzać to puści, potem rozebrać i umyć...nic prostszego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi