Skocz do zawartości

Twin Star II


Rekomendowane odpowiedzi

Mam takie szybkie pytanie: jaki najpojemniejszy pakiet lub pakiety włożę do Tw II bez zaburzania warunków lotu? myślę o pakietach 2 x 2200 3s lub 2 x 2600, a nawet 2 x 3000 ale 4s. Do tej pory latanie modelem 2silnikowym na jednym pakiecie 2200 było dla mnie zbyt ryzykowne.

Rozumiem, że zestaw kit tego modelu oznacza, że kadłub sam muszę skleić więc mogę coś tam poprawić przed sklejeniem? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Dzięki za odpowiedź ale modelik jest już u mnie - taki spóźniony prezencik na dzień dziecka, dzień chłopca i co tam jeszcze :D. Czy mogę to kleić Soudal 66? Do UHU jakoś nie jestem przekonany. Farby z Castoramy dobiorę odpowiednie czy nie bardzo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie szybkie pytanie: jaki najpojemniejszy pakiet lub pakiety włożę do Tw II bez zaburzania warunków lotu? myślę o pakietach 2 x 2200 3s lub 2 x 2600, a nawet 2 x 3000 ale 4s. Do tej pory latanie modelem 2silnikowym na jednym pakiecie 2200 było dla mnie zbyt ryzykowne.

Rozumiem, że zestaw kit tego modelu oznacza, że kadłub sam muszę skleić więc mogę coś tam poprawić przed sklejeniem? 

 

Ja ostatnio ujeżdżam 3s4p Li-Ion 2600mAh (tak 10,4Ah :D)

 

Jedyne co musiałem zrobić to nieco poszerzyć boczki kadłuba.

Całość jest dodatkowo przygotowana pod zamontowanie FPV (które wciąż nie dotarło do mnie :|), więc miejsca jest aż nadto.

 

Kleję zgodnie z instrukcją - czyli psikam jedną połowę elementu przyśpieszaczem do CA, daję przeschnąć, nakładam CA na drugą połówkę i składam razem.

 

No i zdecydowanie nie polecam kozaczyć z napędem, ja latam na dwóch dzwonkach CF2822 i śmigła 6x4. Dobrze ponad 1,5h lotu to daje i odpowiednio transportową dynamikę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie napędu - całkowita racja. Odnośnie zasilania - z jednym 3S 2650mAh lata jak kombat/gazeta, z dwoma już lepiej, z trzecim zyskuje odpowiednią dostojność :)

 

To jeden z prawdziwych wołów roboczych... Niezależnie od obciążenia i tak startuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie napędu - całkowita racja. Odnośnie zasilania - z jednym 3S 2650mAh lata jak kombat/gazeta, z dwoma już lepiej, z trzecim zyskuje odpowiednią dostojność :)

 

To jeden z prawdziwych wołów roboczych... Niezależnie od obciążenia i tak startuje :)

 

Jacku,

 

To model, który lata dzięki sile nośnej skrzydeł...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, ja tym klejem kleję od ponad 10 lat więc nie mówcie, że nie umiem :D

Kw zawsze wybieram małe wolę większą moc od szybkości zwłaszcza w takim typie modelu. Zasilanie jak podawałem 4s.

Natomiast raczej nie interesuje mnie FPF bo do tego mam inne wyspecjalizowane modele.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój TS II jest zasilany pakietami 3S 4000 (Zippi i Turnigi), pakiety są już wysłużone mają ok sześć lat. umożliwiają jeszcze ok 15 min. spokojnego latania.

Takie jest mocowanie z przodu.

 

261ebdb17c3268d0.jpg

 

Tak jest zamocowany w kadłubie a dociskany jest kabiną mocowaną magnesami.

 

feb9675257582503.jpg

 

Mocowanie tylne i blokada kawałkiem EPP. Pakietem model został wyważony. Pod krawędź spływu musiałem podłożyć 3mm pianki. Przed tym model napędzany silnikami bezszczotkowymi 1100 kv bardzo zadzierał.

 

abcabc4b5ae65a5d.jpg

 

Model służy już ok sześć lat i nie był jeszcze rozbity, latał również z pływakami.

 

 

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Kw zawsze wybieram małe wolę większą moc od szybkości zwłaszcza w takim typie modelu. Zasilanie jak podawałem 4s.

 

 

A to bardziej złożone. W tym modelu bardzo opłaca się mieć małe śmigła z dużym skokiem.

Tu nawet nie chodzi o to, żeby szybko latać, tylko o to, żeby śmigło miało wysoką sprawność w locie bez wznoszenia.

Ja latam na śmigłach 6x5 - jedyny "problem" to makietowe wznoszenie. W locie po prostej za to pobór jest nikły.

Mój TS II jest zasilany pakietami 3S 4000 (Zippi i Turnigi), pakiety są już wysłużone mają ok sześć lat. umożliwiają jeszcze ok 15 min. spokojnego latania.

Takie jest mocowanie z przodu.

 

To w sumie bez rewelacji. Ja robiłem na 3s 5000mAh do godziny lotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Montując serwa z tyłu kadłuba można poszerzyć miejsce na baterie. Owszem kadłub będzie mniej odporny na wypadki, ale można lekko władować np. 2 pakiety 4000 mAh. U mnie bez przeróbek lata na 3s 4000 mAh i to jest dla mnie optymalne, ale czasem zamiennie wkładam równolegle dwa pakiety 3s 2200Ah i też wchodzą bez problemu.

 

Wysłane z mojego HUAWEI Y550-L01 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Montując serwa z tyłu kadłuba można poszerzyć miejsce na baterie. Owszem kadłub będzie mniej odporny na wypadki, ale można lekko władować np. 2 pakiety 4000 mAh. U mnie bez przeróbek lata na 3s 4000 mAh i to jest dla mnie optymalne, ale czasem zamiennie wkładam równolegle dwa pakiety 3s 2200Ah i też wchodzą bez problemu.

 

Wysłane z mojego HUAWEI Y550-L01 przy użyciu Tapatalka

W komorę pod skrzydłami pięknie wpasowuje się zestaw Li-ion 18650, na przykład z jednostek 3400mAh, wchodzi 8 sztuk po minimalnym wycięciu pianki, bez praktycznego znaczenia dla sztywności konstrukcji. Do tego Multistar 4S 5200 na przód i dwóch pilotów zamęczył, zanim pozycyjne mrugnęły pierwszy raz (3,85V na najsłabszym ogniwie to oznacza). Po ponad dwóch godzinach w powietrzu uznaliśmy, że model ma zadowalający czas lotu i daliśmy sobie spokój z dalszym dojeniem litu.

Lekko szokujące było to, że pomimo przeciążenia TS II całkiem dobrze szybuje i potrafi korzystać ze słabej termiki nadspodziewanie skutecznie... Patryk, Ty coś o tym musisz wiedzieć  B)

 

Na jakich największych śmigłach próbowałeś ? Znana sprawa : większe śmigło = wyższa efektywność. Tylko, że mój ma wysokie podwozie...

Czemu nie polecasz kozaczyć z napędem ? Lepszy i dłuższy dżwigar główny + wzmocnienia na złączeniu skrzydeł + usztywnienie stateczników i bardzo fajnie wisi na śmigłach  :D. GWS HD 10x6 3B R+L i dwa przezwajane Pulso 2220, ale na nich tak długo nie może sobie wisieć. Przedłużane E-maxy GT 2228 są lepsze o klasę. Takie zabawy to na SLS X-Tron z przodu, bez Li-ionek w tej komorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że lekkie powiększenie komory na pakiety nie wpłynie w ogóle na wytrzymałość kadłuba. Porównując kadłub TS z kadłubem Canadair Cl-415 to ten pierwszy jest pancernie pancerny :D. Jednak w Cl-415 nikt nie rozpisywał się o jego cieniutkich ściankach.

Ten modelik ma służyć wyłącznie do zabawy bo bratanice lubią moje zabawki w locie, a dwusilnikowe zawsze wyglądają ciekawiej niż jednosilnikowe ;).

 

E D Y T A

 

Taka moja pierwsza wizualizacja ;)

 

post-14330-0-72169600-1530108349_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.