Skocz do zawartości

samolot FPV >5kg


piotrkovski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zamierzam ogarnąć licencję na bvlos, chciałbym uzyskać kategorię wagową powyżej 5kg, jednak szkoła która byłaby w stanie ogarnąć mi papierologię niestety nie dysponuje takim sprzętem, więc muszę mieć swoją maszynę.

Co polecicie? Celuję w rozpiętość powyżej 2m jedno/dwu silnikowiec, mile widziane podwozie i start z "pasa startowego" oraz mała prędkość przelotowa , budżet chętnie zamknę się w 300$ (za samą  konstrukcję, bez wyposażenia i innych szpargałów). Mogę zamawiać w chinach bo i tak paczkę oglądnę za kilkanaście tygodni.

Pozdrawiam

Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Raczej coś w okolicach 3 m.

Ale niski budżet.

Zerknij na HK na "Sky Eye Twin". Co prawda tylko 1.9m, ale masa startowa do 3,5 kg.

Możesz też zerknąć na X-Talona - 3 kg maksymalnej masy startowej. Powstało na jego bazie sporo rozbudowanych platform.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej coś w okolicach 3 m.

Ale niski budżet.

Zerknij na HK na "Sky Eye Twin". Co prawda tylko 1.9m, ale masa startowa do 3,5 kg.

Możesz też zerknąć na X-Talona - 3 kg maksymalnej masy startowej. Powstało na jego bazie sporo rozbudowanych platform.

Ale to chyba musi mieć przepisową, regulaminową masę startową powyżej 5 kg ?

W tym budżecie to niełatwa sprawa... Celuj w rozpiętość w okolicach 3m i długą cięciwę profilu skrzydeł, jeżeli nie chcesz rakiety FPV. Nawet pianko-gigant Sky Cruise 2400 z nośnym profilem, którego obciążano do RTF w okolicach 5 kg był już przy takiej masie dość szybki i niebezpiecznie machał skrzydłami na wietrze. Ale po usztywnieniu skrzydeł, głównie na potrzeby szkolenia i egzaminu to mogło by być to - KIT kosztuje w kraju ok. 500 zetów (aktualnie brak, ale można zamówić), ARTF nieco ponad 800. Tylko napęd trzeba wzmocnić na max ile wlezie, żeby kilometra rozbiegu nie potrzebował. Kilka drobnych przeróbek konstrukcji (podwozie, osadzenie napędu i usterzenia, usztywnienie tylnej części kadłuba) jest wskazanych.

Niebawem będę takiego ulatniał, ale już na trzech silnikach. Na tym jednym pchającym, ale wzmocnionym przy RTFM 3,5 kg lata na tyle spokojnie, że daje się lądować "do rąsi".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.