Skocz do zawartości

SILNIK ENYA 90 4 C


krzysiek 1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, jestem posiadaczem od niedawna takiego motorku, mam go zamiar rozebrać i umyć w myjce ultradźwiękowej, a ponieważ nie bardzo się orientuję w motorkach 4 T to mam pytania 1- do czego służy ten otwór gwintowany w którym był króciec na przewód zamieszczone zdjęcie 2- jest jakaś instrukcja jak ustawić koła zębate i jak wyregulować zawory ???? Za wszelkie podpowiedzi z góry serdecznie dziękuję  :rolleyes:  :rolleyes: 

  3493c7895fd05e08med.jpg

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Panowie, na jakiej zasadzie jest smarowanie skrzyni korbowej skoro paliwo dostaje się przez zawór i po spaleniu tak samo wychodzi omijając skrzynię korbową ?????? wkrótce będę go składał i zastanawiam się nad tym problemem czy wlać odrobinę oleju czy składać na sucho :unsure: :unsure:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pewnie zauważyłeś tłok ma jeden pierścień(brak pierścienia zgarniającego olej).Mieszanka częściowo przedostaje się pomiędzy tłokiem a cylindrem i w ten sposób smaruje komorę korbową.Nadwyżka ciśnienia jest wyrzucana właśnie przez odmę.Nic nie wlewaj do środka.Wyjątek stanowi sytuacja gdy silnik był rozłożony i umyty.Wtedy smarujesz części ruchome olejem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 4 miesiące temu...

Latales juz garem do dolu ? Ja w swoich dwoch modelach ( tez ENYE : R120 i 90 ) mam silniki zamontowane tak jak Ty , ale wole dmuchac na zimne i pomontowalem podzarzania swiecy ( od naszego kolegi z forum ) . Chodza on z gazem i szczegolnie jak z malych obrotow wchodzisz na MAXa , swieca moze zostac zalana i ........... szybujemy do ladowania .  W tym wlasnie momencie swieca prze moment podzarza sie na MAX . Na stronie UGLY TWINa masz schemat i opis urzadzenia. 

 

Lozyska gdzie zalatwiles ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka, garem do dołu latałem ale 2 T nie było problemu ;) ale na wszelki wypadek zakupiłem sterownik do świec i spróbuje go uruchomić z opisu jest faktycznie rewelka przynajmniej nie trzeba mieć żarnika do świec a co do łożysk to kupowałem u nas w alfie podobno jakieś japończyki za komplet płaciłem coś ok 80 zł zobaczymy co są warte  :lol: Oglądam twoją relacje z renowacji silniczka i nie wpadłem na pomysł czyszczenia przy pomocy sody super to wygląda u mnie trochę ściemniał po myciu w myjce ultradźwiękowej :angry: 

pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.